Տարածության հայեցակարգի առանձնահատկությունները Ժան-Պոլ Սարտրի ‹‹Դռնփակ ›› և ‹‹Բառեր›› ստեղծագործություններում
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2023.27.2.091Keywords:
էկզիստենցիալիզմ, քրոնոտոպ, տարածա-ժամանակային, հանդերձյալ աշխարհ,, տեղափոխում, հայեցակարգ, դժոխք, հայելիAbstract
Հոդվածում վերլուծվում են դասական քրոնոտոպի փոխակերպումը Ժան Պոլ Սարտրի ‹‹Դռնփակ›› և ‹‹Բառեր›› ստեղծագործություններում, տարածաժամանակային հայեցակարգի նոր դրսևորումները հերոսների հիշողությունների և հանդերձյալ կյանքի պատկերման միջոցով, ինչպես նաև հեղինակի անձնական հիշողությունների միջոցով վերականգնած իրական տարածության հետահայաց պատկերման քրոնոտոպը:
Ուսումնասիրվում են քրոնոտոպի նոր դրսևորումները հերոսների հիշողությունների, երևակայության և համակերպման միջոցով, ինչպես նաև կրկնակի քրոնոտոպի հնարը, ֆանտաստիկ էլեմենտների ներմուծումը տեքստ՝ որպես հեղինակի փիլիսոփայական հայացքների մեկնություն, տարածության իդեալականացված վերականգնումը՝ որպես հերոսի հույզերի, ապրումների և կարոտի դրսևորում:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Alvard Mayilyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.