Տարածության հայեցակարգի առանձնահատկությունները Ժան-Պոլ Սարտրի ‹‹Դռնփակ ›› և ‹‹Բառեր›› ստեղծագործություններում

Authors

  • Alvard Mayilyan Department of Foreign Literature

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2023.27.2.091

Keywords:

էկզիստենցիալիզմ, քրոնոտոպ, տարածա-ժամանակային, հանդերձյալ աշխարհ,, տեղափոխում, հայեցակարգ, դժոխք, հայելի

Abstract

Հոդվածում  վերլուծվում են դասական քրոնոտոպի փոխակերպումը Ժան Պոլ Սարտրի ‹‹Դռնփակ›› և ‹‹Բառեր›› ստեղծագործություններում, տարածաժամանակային հայեցակարգի նոր դրսևորումները հերոսների հիշողությունների և հանդերձյալ կյանքի պատկերման միջոցով, ինչպես նաև հեղինակի անձնական հիշողությունների միջոցով վերականգնած իրական տարածության հետահայաց պատկերման քրոնոտոպը:

Ուսումնասիրվում են քրոնոտոպի նոր դրսևորումները հերոսների հիշողությունների, երևակայության և համակերպման միջոցով, ինչպես նաև կրկնակի քրոնոտոպի հնարը, ֆանտաստիկ էլեմենտների ներմուծումը տեքստ՝ որպես հեղինակի փիլիսոփայական հայացքների մեկնություն, տարածության իդեալականացված վերականգնումը՝ որպես հերոսի հույզերի, ապրումների և կարոտի դրսևորում: 

Downloads

Published

2023-12-23