ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՈՃԵՐԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ

Authors

  • Մարինա ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.1.140

Keywords:

ուսուցման ոճեր, անգլերենը որպես օտար լեզու, զգայական ընկալում, անհատականության տեսակներ, իմացական կարողություն, իրական փորձ, արտացոլող դիտարկում, վերացական հասկացողություն, ակտիվ փորձարարություն, ուսուցման արդյունավետ եղանակներ

Abstract

Յուրաքանչյուր անհատ նոր նյութն ընկալելու և ուսանելու իր ուրույն ձևն ունի: Մենք ընկալում ենք աշխարհը և ձեռք ենք բերում գիտելիքներ տարբեր եղանակներով: Հոդվածում ուսումնասիրվում են ուսանելու ոճերի երկու տարբերակ. ընդհանրական մոտեցումը կամ ոճը, որը ներկայացնում է բազում ճանաչված կաղապարներ և մեր սեփական դիտարկումները, ինչպես նաև` Դեվիդ Քոլμի տեսությունը: Առաջինն անմիջապես վերաբերում է անգլերենի ուսուցմանը բակալավրիատում և մագիստրատուրայում: Երկրորդը՝ համապատասխանեցված է անգլերենն ուսումնասիրող մեծահասակների կողմից նյութի յուրացման գործընթացի առանձնահատկությունների ուումնասիրությանը: Հոդվածում երկու տարիքային խմբերը համեմատվում են ըստ ուսանելու իրենց առանձնահատկությունների և անհատական նախասիրությունների: Հոդվածում նաև անդրադառնում ենք տարբեր ոճերով սովորողների ներդաշնակ ուսուցման հարցին:

Downloads

Published

2022-03-10

Issue

Section

Մեթոդիկա