ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ

Authors

  • Նարինե ՆԻԿՈՂՈՍՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.1-2.298

Keywords:

երկխոսություն, մասնագիտական տերմինաբանություն, բանավոր խոսք, զրույց-բանավեճ, մասնագիտական շփում, դերային խաղեր

Abstract

Հոդվածում ներկայացված են բանավոր խոսքի ուսումնասիրության հարցերը ոչ լեզվական ֆակուլտետներում: Բառապաշարը և քերականության իմացությունը ոչ միշտ են ապահովում լեզվի հաղորդակցությունը: Բանավոր խոսքի հմտությունների ձևավորումը հնարավոր է դառնում դերային խաղերի միջոցով, որտեղ մեծ է երկխոսության դերը: Տվյալ մեթոդիկան արդյունավետ միջոց է ուսումնական գործընթացը բարելավելու համար: Այն թույլ է տալիս առավելագույնս մոտեցնել ուսումնական գործընթացը իրական հաղորդակցմանը և նպաստում է ուսանողների ապագա գիտական գործունեությանը:

Published

2016-05-19

Issue

Section

Մեթոդիկա