ՎԻԴԵՈ ԽԱՂԵՐԻ ԼԵԶՎԻ ՈՐՈՇ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Authors

  • Լիանա ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2017.21.1.011

Keywords:

վիդեո խաղերի լեզու (դիսկուրս), վիդեո խաղերի մշակույթ, միջմշակութային հաղորդակցություն, լյուդոլոգիա (խաղերի ուսումնասիրություն), համակարգչային և կոնսոլային խաղեր, կրթական խաղեր, խաղային հավելվածներ, խոսակցական լեզու, զեղչում, նսեմացուցիչ բառեր, գռեհիկ բառեր (գռեհկաբանություններ)

Abstract

Վերջին տասնամյակում համացանցի, Nintendo, Sony PlayStation և Xbox խաղային վահանակների (կոնսոլների) կատարելագործմանը զուգընթաց ողջ աշխարհում կտրուկ աճել է վիդեո խաղեր խաղացողների թիվը: Խաղերն ու խաղային մշակույթը դարձել են մեր առօրյայի անբաժանելի մասը: Դրանք հիմնականում ժամանցի տեսակ են: Սակայն, վիդեո խաղերն ունեն նաև նշանակալի դեր կրթական և մասնագիտական ոլորտներում: Ավելին, խաղերը ծառայում են որպես միջմշակութային հաղորդակցության, արժեքների խթանման, ուսուցման թե՛ գործիք, թե՛ առարկա: Տվյալ հոդվածի հիմնական նպատակն է ուսումնասիրել վիդեո խաղերի լեզուն՝ փորձելով լայն տարածում ունեցող վիդեո խաղի լեզվական նյութի հիման վրա բացահայտել դիսկուրսի տվյալ տեսակի որոշ առանձնահատկություններ և դրանց դերը օտար լեզու (անգլերեն) ուսումնասիրելիս:

Downloads

Published

2017-05-15

Issue

Section

Լեզվաբանություն