ՆԵՐՏԵՔՍՏԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄԸ ՏՊԱԳԻՐ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2017.21.2.095Keywords:
ներտեքստայնություն, միջտեքստայնություն, սոցիալական գովազդ, պատկերանշան, լեզվական միավոր, հերմենևտիկա, իլլոկուտիվ ուժ, պերլոկուտիվ ազդեցությունAbstract
Հոդվածն անդրադառնում է տպագիր սոցիալական գովազդում լեզվական և պատկերանշանային միավորների միջև փոխազդեցությանն ու ներտեքստային կապին: Ներտեքստայնության միջոցով պատկերանշանային ու լեզվական միավորները, գովազդի շրջանակում ձուլվելով, ստեղծում են մեկ ամբողջական տեքստ, և մեկն առանց մյուսի իմաստազրկվում է: Ներտեքստային կապը օժանդակում է գովազդի իլլոկուտիվ և պերլոկուտիվ գործառույթների հաջող իրագործմանը:
Downloads
Published
2022-01-04
Issue
Section
Լեզվաբանություն
License
Copyright (c) 2017 Հեղինե ԽԱՐԱԶՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.