ՆԵՐՏԵՔՍՏԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄԸ ՏՊԱԳԻՐ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴՈՒՄ

Authors

  • Հեղինե ԽԱՐԱԶՅԱՆ Երևանի պետական լեզվաբանական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2017.21.2.095

Keywords:

ներտեքստայնություն, միջտեքստայնություն, սոցիալական գովազդ, պատկերանշան, լեզվական միավոր, հերմենևտիկա, իլլոկուտիվ ուժ, պերլոկուտիվ ազդեցություն

Abstract

Հոդվածն անդրադառնում է տպագիր սոցիալական գովազդում լեզվական և պատկերանշանային միավորների միջև փոխազդեցությանն ու ներտեքստային կապին: Ներտեքստայնության միջոցով պատկերանշանային ու լեզվական միավորները, գովազդի շրջանակում ձուլվելով, ստեղծում են մեկ ամբողջական տեքստ, և մեկն առանց մյուսի իմաստազրկվում է: Ներտեքստային կապը օժանդակում է գովազդի իլլոկուտիվ և պերլոկուտիվ գործառույթների հաջող իրագործմանը:

Downloads

Published

2022-01-04

Issue

Section

Լեզվաբանություն