ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ՓՈԽՆԵՐԹԱՓԱՆՑՄԱՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ԳԵՐՄԱՆԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.1.184Keywords:
փոխներթափանցում, երկլեզվություն, ձևաբանական փոխներթափանցում, շարահյուսական փոխներթափանցում, տրանսպոզիցիա, թարգմանության ռազմավարություն, լեզվական նյութի ներմուծումAbstract
Հոդվածի նպատակն է բացահայտել ու վերլուծել գերմաներենի՝ որպես երկրորդ օտար լեզվի քերականական այնպիսի երևույթներ, որոնք կարելի է իբրև տրանսպոզիցիա (վերադաշնակում) կիրառել գերմաներենի դասավանդման գործընթացում այն ուսանողների համար, որոնք ունեն ռուսերենի կամ անգլերենի՝ որպես առաջին օտար լեզվի լեզվական ունակություններ ու հմտություններ: Հոդվածում հանգամանալից ներկայացված են քերականական փոխներթափանցման ի հայտ գալու մեխանիզմները: Ներկայացված են լեզվական այն մակարդակները, որտեղ դրսևորվում է քերականական փոխներթափանցումը: Հոդվածում դիտարկված են քերականական այն երևույթները, որոնք բովանդակում են գերմաներենի հետ հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի համընկնումները:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.