ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ՓՈԽՆԵՐԹԱՓԱՆՑՄԱՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ԳԵՐՄԱՆԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

  • Գայանե ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.1.184

Keywords:

փոխներթափանցում, երկլեզվություն, ձևաբանական փոխներթափանցում, շարահյուսական փոխներթափանցում, տրանսպոզիցիա, թարգմանության ռազմավարություն, լեզվական նյութի ներմուծում

Abstract

Հոդվածի նպատակն է բացահայտել ու վերլուծել գերմաներենի՝ որպես երկրորդ օտար լեզվի քերականական այնպիսի երևույթներ, որոնք կարելի է իբրև տրանսպոզիցիա (վերադաշնակում) կիրառել գերմաներենի դասավանդման գործընթացում այն ուսանողների համար, որոնք ունեն ռուսերենի կամ անգլերենի՝ որպես առաջին օտար լեզվի լեզվական ունակություններ ու հմտություններ: Հոդվածում հանգամանալից ներկայացված են քերականական փոխներթափանցման ի հայտ գալու մեխանիզմները: Ներկայացված են լեզվական այն մակարդակները, որտեղ դրսևորվում է քերականական փոխներթափանցումը: Հոդվածում դիտարկված են քերականական այն երևույթները, որոնք բովանդակում են գերմաներենի հետ հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի համընկնումները:

Downloads

Published

2018-05-16

Issue

Section

Մեթոդիկա