ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒՍՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԽԹԱՆՈՒՄԸ “TIME FOR TEА” ԾՐԱԳՐԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

Authors

  • Լիանա ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.2.115

Keywords:

կրթական/ակադեմիական շարժունություն, մասնագիտական/աշխատանքային շարժունություն, Էրազմուս , “Time for Tea” նախագիծ, ուսանողների փոխանակում, վիրտուալ շարժունություն, միջմշակութային իրազեկություն, ներգնա/արտագնա շարժունություն, մասնագիտական զարգացում, զբաղվածության հնարավորություններ

Abstract

Կրթության ոլորտում շարժունությունը կտրուկ աճ է ապրում: Դեռ վաղ միջնադարից մարդկանց հրապուրել է արտասահմանում սովորելու գաղափարը: Առաջին միջազգային ուսանողը ուսանել է Օքսֆորդում դեռևս 12-րդ դարում: Այդ ժամանակից ի վեր ուսանողների այլ երկրում սովորելու դրդապատճառները հիմնականում չեն փոխվել. ծանոթանալ նոր մշակույթի հետ, ձեռք բերել լրացուցիչ գիտելիքներ, հմտություններ, կապեր և մասնագիտական փորձ: Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել շարժունության հիմնական տեսակները, դրանց առավելություններն ու որոշ թերությունները: Շարժունությունը հոդվածում դիտարկվում է Էրազմուս+-ի կողմից ֆինանսավորվող եռափուլ Time for Tea ծրագրի հիման վրա. ներկայացվում են ծրագրի հիմնական նպատակները, բովանդակությունն ու արդյունքները:

Downloads

Published

2018-11-12

Issue

Section

Մեթոդիկա