ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ-ԹԱՐԳՄԱՆԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԱՐԱԳԱՑՎԱԾ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Նարինե ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2018.22.2.139

Keywords:

թարգմանություն, քերականական-թարգմանական մեթոդ, նախադասության կառուցվածք, քերականական ժամանակաձևեր, քերականական համարժեք, բառապաշար

Abstract

Հոդվածում դիտարկվում են անգլերենի արագացված դասընթացների ժամանակ քերականական-թարգմանական մեթոդի կիրառմամբ բառապաշարի և քերականական ժամանակաձևերի մատուցման միջոցներն ու սկզբունքները: Սույն մեթոդի հիմքում ընկած է յուրաքանչյուր բառով կազմված առավել գործածվող արտահայտությունների և բառակապակցությունների հայերենից անգլերեն թարգմանության միջոցով քերականական ձևերի և բառապաշարի մատուցումը: Ուշադրության է արժանանում այն հանգամանքը, որ իմանալով նախադասության կառուցվածքի սկզբունքներն ու աշխատելով պատրաստի արտահայտությունների հետ՝ ուսանողը/սովորողը հեշտությամբ է թարգմանում հայերենից անգլերեն և կառուցում սեփական խոսքը:

Downloads

Published

2018-11-12

Issue

Section

Մեթոդիկա