ՆՈՐԱՐԱՐԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ՀԱՄԱԴՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՎԱԿԱՆ

Authors

  • Լիլիթ ՍԱՐԳՍՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2021.25.1.145

Keywords:

համադրական ուսուցում, նորարարական ուսումնառության մեթոդներ, լեզվական հմտություններ, համադրային ստեղծագործական կարողություն, «խնդրի լուծում», տրանսֆորմատիվ ուսուցման մեթոդ

Abstract

Լեզվական հմտությունների զարգացումը հանրային և քաղաքական խորը ճգնաժամի, ինչպես նաև թագավարակի համաճարակի պայմաններում մարտահրավեր է բուհերում օտար լեզուներ դասավանդողների համար: Կրթական գործընթացի արդյունավետությունը կախված է նորարարական մեթոդների կիրառումից և ճիշտ համադրումից: Սույն հոդվածում քննարկվում են նորարարական մեթոդները համադրելու ուղիները՝ ուսումնառողների պահանջները բավարարելու համար ուսուցման ավելի արդյունավետ մոտեցում մշակելու նպատակով:

Downloads

Published

2021-04-14

Issue

Section

Մեթոդիկա