ՉԻՆԱՑԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԳՐԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ՝ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՀԱՆԴԻՊՈՂ ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ՍԽԱԼՆԵՐ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2023.27.1.094

Keywords:

տարածված քերականական սխալներ, գրելու հմտություններ, անգլերենը որպես երկրորդ լեզու ուսումնասիրող, անգլերեն, թեմատիկ գրավոր աշխատանք, չինարեն-անգլերեն արտահայտություններ, գերընդհանրացում, մայրենի լեզվի ազդեցություն

Abstract

Սույն հոդվածը նվիրված է չինացի ուսանողների կողմից կատարվող քերականական սխալների ուսումնասիրությանը և այդ սխալների պատճառների բացահայտմանը: Չինացի ուսանողները մայրենի լեզվի ազդեցությամբ պայմանավորված հակված են կատարելու մի շարք քերականական սխալներ գրավոր խոսքում, որոնց շարքում թերևս մեծ թիվ են կազմում ժամանակաձևերի, մոդալ բայերի, եզակի և հոգնակի թվի, որոշյալ և անորոշ հոդերի ոչ ճշգրիտ կիրառումը: Չինացի ուսանողների կողմից քերականական սխալները կարող են շտկվել միմիայն այդ սխալների կանոնավոր մեկնաբանման շնորհիվ:

Downloads

Published

2023-07-11

Issue

Section

Մեթոդիկա