Հետաքրքրասիրության և քննադատական մտածողության խթանումը․ բարձր կարգի հարցերի կարևորությունը անգլերենը որպես օտար լեզու դասավանդման գործընթացում

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2024.28.1.170

Keywords:

քննադատական մտածողություն, ցածր/բարձր կարգի հարցեր, անգլերենը որպես օտար լեզու, անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար, անգլերենը հատուկ նպատակների համար, ձագարի մեթոդ, փակ/բաց հարցեր

Abstract

Արդյունավետ հարցադրումը  կարևոր դեր ունի անգլերենի որպես օտար լեզու դասավանդման մեջ։ Ճիշտ ձևակերպված հարցերը խթանում են ուսանողների փոխգործակցությունն ու ներգրավվածությունը՝ ընդլայնելով լեզվի ուսուցման փորձառությունը և դարձնելով այն ավելի բովանդակալից։ Հոդվածում ուսումնասիրվում են անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար (ԱԱՆ)/անգլերենը հատուկ նպատակների համար (ԱՀՆ) ուսուցման ընթացքում հարցադրման տարբեր մոտեցումների կիրառման հնարավորությունները, ինչպես նաև ներկայացվում են  հիմնարար քննադատական մտածողության կարողունակությունները զարգացնող առաջադրանքների  կաղապարներ։ Հետազոտության մեջ կարևորվում է բարձր կարգի հարցերի դերը ուսումնառության գործընթացում․ առանձնահատուկ ընդգծվում է ուսանողների հարցերի միջոցով ստեղծագործական մտքի, ինքնուրույնության  և խնդիրներ լուծելու հմտությունների խթանումը։

Author Biography

Լուսիկ Հովակիմյան Լուսիկ Հովակիմյան, ԵՊՀ դոցենտ

Լուսիկ Հովակիմյանը Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի անգլերենի երկրորդ ամբիոնի դոցենտ է: Նրա հետազոտական հետաքրքրությունները ներառում են ճանաչողական լեզվաբանությունը, ֆրեյմերի տեսությունը և կիրառական լեզվաբանությունը: Նա ներկայումս դասավանդում է գործարար հաղորդակցության, գործարար անգլերեն և անգլերենը  հատուկ նպատակների համար  տնտեսագիտության/հանրային կառավարման/արևելագիտության  ֆակուլտետների բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսանողներին: Նա   բուհական երկու  դասագրքի հեղինակ է։

Downloads

Published

2024-06-27