ՑԿՅԱՆՍ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ԲԱՐԵՓՈԽՄԱՆ ՄԻՋՈՑ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2022.5.1.099

Keywords:

ցկյանս կրթություն, ցկյանս ուսումնառություն, շարունակական, կրթություն, ֆորմալ, ոչ ֆորմալ եւ ինֆորմալ կրթություն

Abstract

Սույն հոդվածում վերլուծվում են ցկյանս ուսումնառության տեսական հիմքերը՝ որպես ժողովրդավարական հասարակությունում ապրելու եւ ան- ընդմեջ զարգանալու անձի հնարավորություններ: Ցկյանս կրթությունը, ըստ գոյություն ունեցող հայեցակարգի, ենթադրում է, որ անձին անհրաժեշտ է շարունակաբար սովորել, ձեռք բերված գիտելիքները, հմտությունները եւ կարողությունները թարմացնել` ֆորմալ, ոչ ֆորմալ եւ ինֆորմալ կրթություն ստանալով: Հոդվածում տրված են տեղական եւ արտասահմանյան գրակա- նության մեջ ներառված ցկյանս ուսումնառության սահմանումները, չափա- նիշները, Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից սահմանված նպատակները: Մանրամասն վերլուծված են ինչպես արտերկրի հեղինակների փորձը, մոդել- ները եւ զեկույցները, այնպես էլ մեր հանրապետության տարբեր մասնա- գետների մոտեցումները: Կրթության զարգացման եւ բարեփոխումների քաղաքականության մշակման գործընթացում հաշվի է առնվել տվյալ երկրի պատմական եւ սոցիալ-տնտեսական զարգացման առանձնահատկությունները։ «Ցկյանս կրթության» գործընթացը կարող է փոխել տվյալ երկրի կրթության ոլորտի, այդ թվում նաեւ մասնագիտական կրթության տեսությունն ու պրակտիկան։ Կատարված տեսամեթոդոլոգիական վերլուծությունը թույլ է տվել են- թադրել, որ գրեթե բոլոր եվրոպական երկրները, նաեւ Չինաստանն, անցել են մեծահասակների կրթությունից դեպի շարունակական կրթության, այնու- հետեւ՝ ողջ կյանքի ընթացքում ուսումնառության ճանապարհը:

Downloads

Published

2022-01-17

How to Cite

Պողոսյան Գ. Ս. ., Գասպարյան Ա. ., & Ամիրյան Ե. (2022). ՑԿՅԱՆՍ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ԲԱՐԵՓՈԽՄԱՆ ՄԻՋՈՑ. Արդի հոգեբանություն, 5(1(10), 99–106. https://doi.org/10.46991/SBMP/2022.5.1.099

Issue

Section

Articles