ՄԱՏՐԻՑՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՍԵՐՎԻՍԻ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Մարիամ Ս․ Տաշյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան https://orcid.org/0009-0006-7001-2455
  • Սեյրան Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2023.57.1-2.068

Keywords:

marketing matrix, BCG-matrix, Ansoff matrix, Porter's Five Forces Matrix, Competitive Profile Matrix (CPM)

Abstract

Աշխատանքի նպատակն է ներկայացնել տարբեր մարքեթինգային մեթոդների և գործիքների կիրառելիությունը սերվիսային ձեռնարկություննեի մարքեթինգային ռազմավարություն իրականացնելու համար: Հոդվածում ուսումնասիրել ենք չորս մարքեթինգային մատրիցներ և բացահայտել դրանց արդյունավետությունը սերվիսի մարքեթինգային հետազոտություններում: Արդյունքում պարզ է դարձել, որ մատրիցները ամենաարդյունավետ մեթոդներն են սերվիսային ձեռնարկությունների մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման համար և ունեն բազմաթիվ առավելություններ։ Դրանք հնարավորություն են տալիս մշակելու ձեռնարկատիրության շրջանառության բարձրացմանն ուղղված ռազմավարական համալիր միջոցառումներ, շուկայում ստեղծել իրավիճակ, որտեղ ընկերությունը պաշտպանված կլինի և ինքնուրույն կկարողանա շուկայում ազդել մրցակցային ուժերի վրա, կանխատեսել բիզնես գործունեության համար մրցակիցների վտանգի մակարդակը, ընկերության սեփականատերերի համար գնահատել իրենց հնարավորությունները՝ համեմատելով հիմնական մրցակիցների հետ, հեշտացնել մրցակցային առավելությունների և շուկայական հնարավորությունների բացահայտումը, որպեսզի ընկերությունները կարողանան մշակել կամ ստեղծել ապրանքներ, ծառայություններ և շուկայական ռազմավարություններ:

Downloads

Published

2023-07-13

How to Cite

Տաշյան Մ. Ս., & Սուվարյան Ս. Ռ. (2023). ՄԱՏՐԻՑՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՍԵՐՎԻՍԻ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 57(1-2 (260), 68–76. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2023.57.1-2.068

Issue

Section

Աշխարհագրություն