ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ ՎՏԱՆԳՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ

Authors

  • Հարոյան Լիզա Վանաձորի պետական համալսարան https://orcid.org/0009-0006-4162-0996
  • Հարոյան Ալինա Շիրակի մարզ, քաղաք Արթիկ, թիվ 5 դպրոց

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.102

Keywords:

տարրական դպրոց, համակարգ, ուսումնական գործընթաց, կրկնուսույց, փոփոխվող վարքագիծ, չառաջադիմել

Abstract

 ՀՀ կրթական համակարգը վերջին տարիներին օբյեկտիվ ու սուբյեկտիվ  բազմաթիվ պատճառներով գտնվում է տևական ճգնաժամային վիճակում։ Համակարգում անհրաժեշտ են արմատական փոփոխություններ։ Մասնավորապես հարկ կա այնպիսի քայլեր ձեռնարկելու, որոնք տարրական դպրոցը և ընդհանրապես հանրակրթությունը կձերբազատեն մի շարք բացասական երևույթներից ու ազդեցություններից։

Տարրական դպրոցը կրթության հիմքն է, և երեխայի իրական կյանքի բնականոն զարգացման դպրոցն է։ Բայց այսօրվա դպրոցական ծրագրերը և դրանց հիման վրա կազմված  դասագրքերը, կրտսեր տարիքի զարգացմանը համապատասխան ընդունակություններ զարգացնելու տեղ ու ժամանակ չեն թողնում։

Կրթության ոլորտի բարեփոխումների հիմնական ուղղություններից մեկն էլ նոր դարաշրջանի աշակերտի անհատականության բացահայտումն է, անձի զարգացման համար նպաստավոր պայմանների ստեղծումը։ Մանկավարժների առջև խնդիր է դրված՝ նորովի բացահայտել ուսման  կրթության որակի բարձրացման պայմաններն ու միջոցները, որտեղ ոչ պակաս նշանակություն ունի ուսումնական մոտիվացիայի ձևավորումն ու զարգացումը։

Հանրակրթական դպրոցը կկայանա, եթե ունենանք կայացած տարրական դպրոց։ Այսօր կրթության ու դաստիարակության գործընթացը, ուսումնական աշխատանքի կազմակերպման ձևերն ու մեթոդները դուրս են մնացել ուսումնական հաստատությունների մասնագիտական գործառութային շրջանակներից և տեղափոխվել համակարգից դուրս՝ հայտնվելով ամենից առաջ մասնավոր պարապող կրկնուսույցների ձեռքում։ ՀՀ-ում ինչպես նախկինում, այնպես էլ հիմա ծաղկում է կրկնուսույցների ինստիտուտը։

Author Biography

Հարոյան Լիզա, Վանաձորի պետական համալսարան

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ

References

Կ. Դ. Ուշինսկի, Մանկավարժական ընտիր երկեր, 1 հ., էջ 170, 1959:

Թորոսյան Կ., Խաչատրյան Հ., Վեց տարեկան դպրոցականների ուսուցումը, Երևան, 2006:

Պետրովսկի Ա. Վ., Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն, Երևան, «Լույս», 1977:

Պետրոսյան Հ. Հ., Մանկավարժական ժամանակակից տեխնոլոգիաներ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2012:

Մայրենի 2-րդ դասարան, մաս 2, Երևան, 2019:

Տարրական դասարանների առարկայական ծրագրեր, 1-4 դասարանների դասագրքեր:

Downloads

Published

2023-06-23

How to Cite

Հարոյան Լ., & Հարոյան Ա. (2023). ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ ՎՏԱՆԳՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 9(1), 102–110. https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.102

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն