ՔՐՈՆՈՏՈՊՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ (ՔՏԼ) ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՖՈՐՄԱՑԻԱՆԵՐԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.41

Keywords:

Կրթական վերափոխումներ, CTL-մոտեցում, ինստիտուցիոնալ փոխակերպումներ, մաթեմատիկական տոպոլոգիա, տրանսֆորմացիոն ուսումնասիրություններ լեզվաբանության մեջ, էքզիստենցիալ վերլուծություն

Abstract

Ժամանակակից կրթական իրավիճակի առաջատար տեսական և մեթոդական խնդիրներից է կրթության մեջ տեղի ունեցող փոփոխությունների արժեքային և գոյաբանական կարգավիճակի անորոշությունը։ Վերջին երեք տասնամյակների ընթացքում «զարգացում», «արդիականացում» կատեգորիաները եղել են ամենաընդհանուր կատեգորիկ շրջանակը, սակայն ժամանակակից պայմաններում «փոխակերպման» կատեգորիան պետք է ավելի բովանդակալից ճանաչվի։ Հոդվածի նպատակն է զարգացնել տեսական և մեթոդական ապարատ՝ կրթության մեջ փոխակերպման գործընթացները նկարագրելու, մեկնաբանելու, հետազոտելու և նախագծելու համար՝ հիմնված ժամանակակից գիտության տարբեր ոլորտներում տրանսֆորմացիոն հետազոտության տեսական և մեթոդական սկզբունքների վրա՝ կոնկրետ «դեպքերի» համատեքստում։ առաջարկված փոփոխություններ Ռուսաստանում ուսուցիչների կրթության համակարգում. Ուսուցիչների կրթության վերափոխման ոլորտում հետազոտության և զարգացման հայեցակարգային և կատեգորիկ հիմքերը կարող են լինել . Schumpeter J. et al.); տրանսֆորմացիոն մոդելները լեզվաբանության մեջ ( Ն.Խոմսկի , Ի.Ա.Մելչուկ ); մաթեմատիկական տոպոլոգիա և վերացական հանրահաշիվ ( F.Hausdorff , P.S.Aleksandrov , P.S.Uryson և ուրիշներ), ինչպես նաև արհեստական ինտելեկտի ժամանակակից մոդելներ (AI, AI ):

Որպես հիմնական հայեցակարգ, այս հոդվածում օգտագործվում է «CTL-մոտեցումը», որը նշանակում է ժամանակագրական ( ժամանակային ), տեղաբանական (տարածական) և լեզվական (դիսկուրսիվ) գործիքների համակցված օգտագործում իրավիճակը և դրա փոխակերպումները վերլուծելու համար։ Միևնույն ժամանակ, ասպեկտներից յուրաքանչյուրը կարող է ընկալվել և որպես «արտաքին» (ֆիզիկական տարածություն, ժամանակ, բառեր), և որպես «ներքին» իմաստ (մարդու ընտրության տարածություն և ժամանակ, իմաստային և արժեքային հիմքեր), ինչը դարձնում է այն. հնարավոր է իրականացնել այս մոտեցումը կրթության հումանիզացիայի և էքզիստենցիալ վերլուծության համատեքստում : Հետազոտության անմիջական արդյունքներն էին ուսուցչի կրթության վերափոխման ներկա փուլի առաջատար խնդիրների CTL մոտեցման ձևակերպումը, այդ թվում՝ իրավասությունների քանակի և շրջանակի հստակեցում. մասնագիտության անցնելու հեռանկարների և վերապատրաստման պայմանների փոփոխության որոշում. մագիստրատուրայի վերափոխում; ուսուցիչների կրթության հիմնական բովանդակության թարմացում; մանկավարժական կրթության տարբեր մակարդակների շարունակականության ապահովումը. Եզրակացությունում և հոդվածում առանձնացվում են տեսական և մեթոդական հետազոտության երեք առաջատար ուղղություններ, այդ թվում՝ կրթության վերափոխումների միջազգային համեմատական ուսումնասիրություններ. «մասնակի» կրթական դիսկուրսների կիրառական տեսություն»; կիրառական « կրթության ժամանակագրություն »՝ կենտրոնացած կրթության առկա ձևերի և պրակտիկայի շրջանակներում տարածական-ժամանակային հարաբերությունների բացահայտման վրա:

 

Author Biography

Ալեքսանդր Բերմուս , Հարավային դաշնային համալսարան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, Բարձրագույն կրթության դաշնային պետական ինքնավար ուսումնական հաստատություն, «Հարավային դաշնային համալսարան», Ռուսաստանի Դաշնություն

References

Государственная программа Российской Федерации «Развитие образования» Утверждена постановлением Правительства Российской Федерации от 26 декабря 2017 г. № 1642 С изменениями и дополнениями от: 22 февраля, 30 марта, 26 апреля, 11 сентября, 4 октября 2018 г., 22 января, 29 марта 2019 г.

Приказ Минобразования РФ от 11.02.2002 №393 «О концепции модернизации российского образования на период до 2010 года»;

Приказ Минобразования РФ от 01.04.2003 №1313 «О программе модернизации педагогического образования»

Бермус А.Г. Основы топологической модели реализации компетентностного подхода // Вестник МГОУ. Серия: Педагогика. 2021. №2.

Куркин Е.Б. Трансформация образования - выход из тупика // Народное образование. 2015. №9 (1452).

Магистр, ученая степень // Энциклопедический словарь Брокгауза и Ефрона : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907

Охлупина О.В. Трансформация образования: возможные перспективы // Известия Саратовского ун-та Нов. сер. Сер. Философия. Психология. Педагогика. 2021. №1.

Сиренко Ю.С. Внедрение «Ядра высшег(Ф.Хаусдорф, П.С.Александров, П.С.Урысон и др.). о педагогического образования» в перспективах управления, преподавания и методической работы // Наука и школа. 2022. №4.

Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер; Пер. с нем. В.В. Бибихина. — Харьков: «Фолио», 2003. — 503 с. — (Philosophy). С. 62.

Шамшович В.Ф., Фаткуллин Н.Ю., Сахарова Л.А., Глушкова Л.М. Цифровая трансформация образования // Вестник УГНТУ. Наука, образование, экономика. Серия: Экономика . 2020. №1 (31).

Downloads

Published

2023-06-23

How to Cite

Բերմուս Ա. (2023). ՔՐՈՆՈՏՈՊՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ (ՔՏԼ) ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՖՈՐՄԱՑԻԱՆԵՐԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 9(1), 41–50. https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.41

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն