ՔՐՈՆՈՏՈՊՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ (ՔՏԼ) ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՖՈՐՄԱՑԻԱՆԵՐԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.41Keywords:
Կրթական վերափոխումներ, CTL-մոտեցում, ինստիտուցիոնալ փոխակերպումներ, մաթեմատիկական տոպոլոգիա, տրանսֆորմացիոն ուսումնասիրություններ լեզվաբանության մեջ, էքզիստենցիալ վերլուծությունAbstract
Ժամանակակից կրթական իրավիճակի առաջատար տեսական և մեթոդական խնդիրներից է կրթության մեջ տեղի ունեցող փոփոխությունների արժեքային և գոյաբանական կարգավիճակի անորոշությունը։ Վերջին երեք տասնամյակների ընթացքում «զարգացում», «արդիականացում» կատեգորիաները եղել են ամենաընդհանուր կատեգորիկ շրջանակը, սակայն ժամանակակից պայմաններում «փոխակերպման» կատեգորիան պետք է ավելի բովանդակալից ճանաչվի։ Հոդվածի նպատակն է զարգացնել տեսական և մեթոդական ապարատ՝ կրթության մեջ փոխակերպման գործընթացները նկարագրելու, մեկնաբանելու, հետազոտելու և նախագծելու համար՝ հիմնված ժամանակակից գիտության տարբեր ոլորտներում տրանսֆորմացիոն հետազոտության տեսական և մեթոդական սկզբունքների վրա՝ կոնկրետ «դեպքերի» համատեքստում։ առաջարկված փոփոխություններ Ռուսաստանում ուսուցիչների կրթության համակարգում. Ուսուցիչների կրթության վերափոխման ոլորտում հետազոտության և զարգացման հայեցակարգային և կատեգորիկ հիմքերը կարող են լինել . Schumpeter J. et al.); տրանսֆորմացիոն մոդելները լեզվաբանության մեջ ( Ն.Խոմսկի , Ի.Ա.Մելչուկ ); մաթեմատիկական տոպոլոգիա և վերացական հանրահաշիվ ( F.Hausdorff , P.S.Aleksandrov , P.S.Uryson և ուրիշներ), ինչպես նաև արհեստական ինտելեկտի ժամանակակից մոդելներ (AI, AI ):
Որպես հիմնական հայեցակարգ, այս հոդվածում օգտագործվում է «CTL-մոտեցումը», որը նշանակում է ժամանակագրական ( ժամանակային ), տեղաբանական (տարածական) և լեզվական (դիսկուրսիվ) գործիքների համակցված օգտագործում իրավիճակը և դրա փոխակերպումները վերլուծելու համար։ Միևնույն ժամանակ, ասպեկտներից յուրաքանչյուրը կարող է ընկալվել և որպես «արտաքին» (ֆիզիկական տարածություն, ժամանակ, բառեր), և որպես «ներքին» իմաստ (մարդու ընտրության տարածություն և ժամանակ, իմաստային և արժեքային հիմքեր), ինչը դարձնում է այն. հնարավոր է իրականացնել այս մոտեցումը կրթության հումանիզացիայի և էքզիստենցիալ վերլուծության համատեքստում : Հետազոտության անմիջական արդյունքներն էին ուսուցչի կրթության վերափոխման ներկա փուլի առաջատար խնդիրների CTL մոտեցման ձևակերպումը, այդ թվում՝ իրավասությունների քանակի և շրջանակի հստակեցում. մասնագիտության անցնելու հեռանկարների և վերապատրաստման պայմանների փոփոխության որոշում. մագիստրատուրայի վերափոխում; ուսուցիչների կրթության հիմնական բովանդակության թարմացում; մանկավարժական կրթության տարբեր մակարդակների շարունակականության ապահովումը. Եզրակացությունում և հոդվածում առանձնացվում են տեսական և մեթոդական հետազոտության երեք առաջատար ուղղություններ, այդ թվում՝ կրթության վերափոխումների միջազգային համեմատական ուսումնասիրություններ. «մասնակի» կրթական դիսկուրսների կիրառական տեսություն»; կիրառական « կրթության ժամանակագրություն »՝ կենտրոնացած կրթության առկա ձևերի և պրակտիկայի շրջանակներում տարածական-ժամանակային հարաբերությունների բացահայտման վրա:
References
Государственная программа Российской Федерации «Развитие образования» Утверждена постановлением Правительства Российской Федерации от 26 декабря 2017 г. № 1642 С изменениями и дополнениями от: 22 февраля, 30 марта, 26 апреля, 11 сентября, 4 октября 2018 г., 22 января, 29 марта 2019 г.
Приказ Минобразования РФ от 11.02.2002 №393 «О концепции модернизации российского образования на период до 2010 года»;
Приказ Минобразования РФ от 01.04.2003 №1313 «О программе модернизации педагогического образования»
Бермус А.Г. Основы топологической модели реализации компетентностного подхода // Вестник МГОУ. Серия: Педагогика. 2021. №2.
Куркин Е.Б. Трансформация образования - выход из тупика // Народное образование. 2015. №9 (1452).
Магистр, ученая степень // Энциклопедический словарь Брокгауза и Ефрона : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907
Охлупина О.В. Трансформация образования: возможные перспективы // Известия Саратовского ун-та Нов. сер. Сер. Философия. Психология. Педагогика. 2021. №1.
Сиренко Ю.С. Внедрение «Ядра высшег(Ф.Хаусдорф, П.С.Александров, П.С.Урысон и др.). о педагогического образования» в перспективах управления, преподавания и методической работы // Наука и школа. 2022. №4.
Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер; Пер. с нем. В.В. Бибихина. — Харьков: «Фолио», 2003. — 503 с. — (Philosophy). С. 62.
Шамшович В.Ф., Фаткуллин Н.Ю., Сахарова Л.А., Глушкова Л.М. Цифровая трансформация образования // Вестник УГНТУ. Наука, образование, экономика. Серия: Экономика . 2020. №1 (31).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Alexander Bermus
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.