ԽԻԿ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Արմենուհի Արզումանյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10719

Keywords:

Բանալի բառեր և բառակապակցություններ։ Խթանում, իմաստի ընկալում, կշռա¬դատում, գաղափարական խնդիրներ, գեղարվեստական արժեք, պատկերակերտ-ման միջոցներ։

Abstract

Համառոտ ներածական։ «ԽԻԿ ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնա­հատ­կությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման ինքնատիպ շերտերը՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով, նրա խորքային վերլու­ծության անհրաժեշտությամբ, նախորդ նյութի և ուսու­ցանվող թեմայի փոխկապակցված մեկ­նա­բանությամբ։ Մեթոդի կիրառման  յուրահատ­կությունները տեսանելի ենք դարձրել Ա. Բակունցի «Լառ-Մարգար» պատմվածքի վերլուծության հիման վրա։

References

Список использованной литературы

Бакунц А., Страны, Ереван, 1986.

Давтян В., Важно знание духа // «Литературная газета», 1985, №3, от 18 января.

Паносян С. О., двух моральных типах героя в современной армянской прозе, журнал «Советская литература», 1988, г. 6:

Современные методы обучения, приемы, упражнения, Лорийское отделение КАИ, 2008.

Хачатрян С., Эффективные приемы обучения, «Фонд Э. Ф. Эберт», Армения, 2020.

Downloads

Published

2023-09-27

How to Cite

Արզումանյան . . . Ա. . (2023). ԽԻԿ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ . Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 154–162. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10719

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա