ԽԻԿ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10719Keywords:
Բանալի բառեր և բառակապակցություններ։ Խթանում, իմաստի ընկալում, կշռա¬դատում, գաղափարական խնդիրներ, գեղարվեստական արժեք, պատկերակերտ-ման միջոցներ։Abstract
Համառոտ ներածական։ «ԽԻԿ ուսուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ մեթոդի կիրառման ինքնատիպ շերտերը՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով, նրա խորքային վերլուծության անհրաժեշտությամբ, նախորդ նյութի և ուսուցանվող թեմայի փոխկապակցված մեկնաբանությամբ։ Մեթոդի կիրառման յուրահատկությունները տեսանելի ենք դարձրել Ա. Բակունցի «Լառ-Մարգար» պատմվածքի վերլուծության հիման վրա։
References
Список использованной литературы
Бакунц А., Страны, Ереван, 1986.
Давтян В., Важно знание духа // «Литературная газета», 1985, №3, от 18 января.
Паносян С. О., двух моральных типах героя в современной армянской прозе, журнал «Советская литература», 1988, г. 6:
Современные методы обучения, приемы, упражнения, Лорийское отделение КАИ, 2008.
Хачатрян С., Эффективные приемы обучения, «Фонд Э. Ф. Эберт», Армения, 2020.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.