ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՖԵՆՈՄԵՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Authors

  • Աշոտ Ալեքսանյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10720

Keywords:

քաղաքական մանկավարժություն, քաղաքականացնող մանկավարժություն, քաղաքացիական կրթություն, քաղաքացիական մշակույթ, քաղաքացիական գործոն, ժողովրդավարական ինտեգրացիա, Հայաստան.

Abstract

Այս հոդվածում քննարկվում է քաղաքացիական կրթության խնդիրը Հայաստանի Հանրապետությունում։ Քաղաքացիական կրթությունը Հայաստանում ներառում է քաղաքական մանկավարժության՝ «ժողովրդավարական քաղաքացիություն», «քաղաքացիական մշակույթ», «քաղաքացիական հասարակություն», «քաղաքացիական ինքնություն», «քաղաքացիական ազգ», «քաղաքակենտրոն», «մարդակենտրոնություն», «քաղաքացիական հայրենասիրություն» հասկացությունների ընկալում։ », «քաղաքացիական պարտք», «քաղաքացիական խիզախություն» և այլն։ Քաղաքացիական կրթությունը՝ որպես կայուն զարգացման մանկավարժական պայման, իրականացնում է կարևոր քաղաքացիական արխիվային առաքելություն հայ հասարակության ժողովրդավարացման, ինչպես նաև մշակութային և արժեքային ըմբռնման համար։

References

References

Boland, J. A., Strategies for Enhancing Sustainability of Civic Engagement: Opportunities,

Risks, and Untapped Potential. In L. McIlrath, A. Lyons, R. Munck (Ed.). Higher education

and civic engagement: comparative perspectives Responsibility. New York: Palgrave Macmillan,

: 41-59.

Colby, A., Beaumont, E., Ehrlich, T., Corngold, J., Educating for Democracy: Preparing

Undergraduates for Responsible Political Engagement. San Francisco: Jossey-Bass; Stanford, CA:

The Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 2007.

Cooper, S., Creating Citizens. New York: Routledge, 2018.

Cuthill, M., A “Civic Mission” for the University: Engaged Scholarship and Community-

Based Participatory Research. In L. McIlrath, A. Lyons, R. Munck (Ed.). Higher education and

civic engagement: comparative perspectives Responsibility. New York: Palgrave Macmillan,

: 81-99.

Dadds, M., The Politics of Pedagogy. Teachers and Teaching, 2001, 7 (1), 43-58, DOI:

1080/713698759.

Earl, C., Spaces of Political Pedagogy: Occupy! and other radical experiments in adult

learning. New York: “Routledge”, 2018.

Hanson, J., Howe, K., The potential for deliberative democratic civic education. Democracy

and Education, 2011, 19 (2), 1-9.

Kolluri, S., Politicizing pedagogy: Teaching for liberty and justice at urban schools, Phi

Delta Kappan, 2017, 99 (4), 39-44.

Martin, C., Should Deliberative Democratic Inclusion Extend to Children? Democracy

and Education, 2018, 26 (2), 1-11.

McClennen, S. A., The Public Sphere Can Be Fun: Political Pedagogy in Neoliberal

Times. In J. R. Di Leo, P. Hitchcock (Ed.). The New Public Intellectual. New York: Palgrave

Macmillan, 2016: 29-43.

Samuelsson, M., Bøyum, S., Education for deliberative democracy: Mapping the field.

Utbildning & Demokrati, 2015, 24 (1), 75-94.

Suarez, J., Promoting Civic Engagement in a Required General Education Course. In E.

C. Matto, A. R. M. McCartney, E. A. Bennion, D. Simpson (Ed.). Teaching Civic Engagement

Across the Discipline. Washington, DC: American Political Science Association, 2017: 169-182.

Sullivan, W. M., Institutional Identity and Social Responsibility in Higher Education. In

T. Ehrlich (Ed.). Civic Responsibility and Higher Education. Washington, DC: American Council

on Education and the Oryx Press, 2000: 19-37.

Uhr, J., Performing Political Theory: Pedagogy in Modern Political Theory. New York:

Palgrave Macmillan, 2018.

Westheimer, J., Kahne J., What kind of citizen? The politics of educating for democracy.

American Educational Research Journal, 2004, 41 (2), 237-269.

Downloads

Published

2023-09-04

How to Cite

Ալեքսանյան Ա. (2023). ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՖԵՆՈՄԵՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(1), 60–68. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10720

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն