ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՖԵՆՈՄԵՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10720Keywords:
քաղաքական մանկավարժություն, քաղաքականացնող մանկավարժություն, քաղաքացիական կրթություն, քաղաքացիական մշակույթ, քաղաքացիական գործոն, ժողովրդավարական ինտեգրացիա, Հայաստան.Abstract
Այս հոդվածում քննարկվում է քաղաքացիական կրթության խնդիրը Հայաստանի Հանրապետությունում։ Քաղաքացիական կրթությունը Հայաստանում ներառում է քաղաքական մանկավարժության՝ «ժողովրդավարական քաղաքացիություն», «քաղաքացիական մշակույթ», «քաղաքացիական հասարակություն», «քաղաքացիական ինքնություն», «քաղաքացիական ազգ», «քաղաքակենտրոն», «մարդակենտրոնություն», «քաղաքացիական հայրենասիրություն» հասկացությունների ընկալում։ », «քաղաքացիական պարտք», «քաղաքացիական խիզախություն» և այլն։ Քաղաքացիական կրթությունը՝ որպես կայուն զարգացման մանկավարժական պայման, իրականացնում է կարևոր քաղաքացիական արխիվային առաքելություն հայ հասարակության ժողովրդավարացման, ինչպես նաև մշակութային և արժեքային ըմբռնման համար։
References
References
Boland, J. A., Strategies for Enhancing Sustainability of Civic Engagement: Opportunities,
Risks, and Untapped Potential. In L. McIlrath, A. Lyons, R. Munck (Ed.). Higher education
and civic engagement: comparative perspectives Responsibility. New York: Palgrave Macmillan,
: 41-59.
Colby, A., Beaumont, E., Ehrlich, T., Corngold, J., Educating for Democracy: Preparing
Undergraduates for Responsible Political Engagement. San Francisco: Jossey-Bass; Stanford, CA:
The Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 2007.
Cooper, S., Creating Citizens. New York: Routledge, 2018.
Cuthill, M., A “Civic Mission” for the University: Engaged Scholarship and Community-
Based Participatory Research. In L. McIlrath, A. Lyons, R. Munck (Ed.). Higher education and
civic engagement: comparative perspectives Responsibility. New York: Palgrave Macmillan,
: 81-99.
Dadds, M., The Politics of Pedagogy. Teachers and Teaching, 2001, 7 (1), 43-58, DOI:
1080/713698759.
Earl, C., Spaces of Political Pedagogy: Occupy! and other radical experiments in adult
learning. New York: “Routledge”, 2018.
Hanson, J., Howe, K., The potential for deliberative democratic civic education. Democracy
and Education, 2011, 19 (2), 1-9.
Kolluri, S., Politicizing pedagogy: Teaching for liberty and justice at urban schools, Phi
Delta Kappan, 2017, 99 (4), 39-44.
Martin, C., Should Deliberative Democratic Inclusion Extend to Children? Democracy
and Education, 2018, 26 (2), 1-11.
McClennen, S. A., The Public Sphere Can Be Fun: Political Pedagogy in Neoliberal
Times. In J. R. Di Leo, P. Hitchcock (Ed.). The New Public Intellectual. New York: Palgrave
Macmillan, 2016: 29-43.
Samuelsson, M., Bøyum, S., Education for deliberative democracy: Mapping the field.
Utbildning & Demokrati, 2015, 24 (1), 75-94.
Suarez, J., Promoting Civic Engagement in a Required General Education Course. In E.
C. Matto, A. R. M. McCartney, E. A. Bennion, D. Simpson (Ed.). Teaching Civic Engagement
Across the Discipline. Washington, DC: American Political Science Association, 2017: 169-182.
Sullivan, W. M., Institutional Identity and Social Responsibility in Higher Education. In
T. Ehrlich (Ed.). Civic Responsibility and Higher Education. Washington, DC: American Council
on Education and the Oryx Press, 2000: 19-37.
Uhr, J., Performing Political Theory: Pedagogy in Modern Political Theory. New York:
Palgrave Macmillan, 2018.
Westheimer, J., Kahne J., What kind of citizen? The politics of educating for democracy.
American Educational Research Journal, 2004, 41 (2), 237-269.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.