ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ-ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

Authors

  • Անահիտ Հովհաննիսյան Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10773

Keywords:

Կարողություն, մեթոդաբանություն, գիտական ճանաչո- ղություն, մանկավարժական հետազոտություն, որոնողական-հետազոտական գործառույթ:

Abstract

Հոդվածի արդիականությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ այսօր կարևոր է ձևավորել մասնագիտական կոմ­պե­տեն­ցիաներ, որոնք ներառում են սոցիալ-հոգեբանամանկավարժական հետա­զո­տու­թյան, մեթոդաբանության և մեթոդների մասին համակարգային գի­տե­լիք­ներ, սոցիալ-հոգեբանամանկավարժական հետազոտությունը կազմակեր­պե­լու, պլանավորելու և անցկացնելու կարողություն, տեսական գիտելիքների ներ­­­դրման հնարների և ձևերի տիրապետում գործնականում՝ պրակտիկայի ընթացքում դրանք վերլուծելու և համադրելու համար:

Մանկավարժական որոնողական-հետազոտական գոր­ծու­նեությունը բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում դիտարկվել է որպես մասնագիտական ներուժի և վերջնարդյունքների ձևավորման կարևոր գործոն: Հետազոտության համար հիմք են հանդիսացել  Վ. Ի. Զազվյագինսկու, Ռ. Ի. Ատա­խանովի, Վ. Ա. Բորդովսկու, Մ. Ն. Բորիտկոյի, Ա. Վ. Մոլոժավենկոյի և Ի. Ա. Սոլովցովայի հետա­զոտությունները, որոնց հրա­տա­րակման տարեթվերը նույնպես հաստատում են հիմնախնդրի արդիա­կա­նությունը:

Հետազոտության նպատակն է բացահայտել մանկավարժական որոնողական-հետազոտական գործունեությունը բարձրագույն ուսումնական հաստատու­թյու­նում: Հոդվածը կնպաստի բարձրագույն ուսում­նա­կան հաստատության ուսուցման գործընթացում արդյունավետ կազմակեր­պե­լու հետազոտական-որոնողական գործունեություն՝ միտված մասնագիտական ներուժի և վերջնարդյունքների ձևավորմանը:

 

References

Օգտագործած գրականության ցանկ

Հովհաննիսյան Ա. Վ., Դժվար դաստիարակվող երեխաների ինքնահաս¬տատ¬ման մանկավարժական ուղիները: Մենագրություն: Վանաձոր, «ՍԱՊԵՆՈ» տպագրա¬տուն, 2013, 204 էջ։

Հովհաննիսյան Ա. Վ., Մանկատան երեխաների հետ տարվող կրթադաստիա¬րակ¬-չական աշխատանքների առանձնահատկությունները, Ուսումնամեթոդական ձեռ¬նարկ, Երևան, «Ասողիկ», 2007, 60 էջ։

Бордовский В.А., Методы педагогических исследований инновационных про¬цес¬сов в школе и вузе: учебно-методическое пособие, СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2001, 169 с.

Борытко Н.М., Методология и методы психолого-педагогических исследований: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Н.М. Борытко, А.В. Моложавенко, И.А. Соловцова; под ред. Н.М. Борытко, 2-е изд, стер., М.: Издательский центр «Академия», 2009, 320 с.

Загвязинский В.И., Методология и методы психолого-педагогического исследо-вания: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.И. Загвязинский, Р. Атаханов, 6-е изд., стер., М.: Издательский центр «Академия», 2010, 208 с.

Downloads

Published

2023-09-04

How to Cite

Հովհաննիսյան Ա. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ-ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(2), 13–23. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10773

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն