ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԽՆԴՐԻՆ ' ՕՊՏԻԿԱԿԱՆ և ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ ԳՐԵԼՈՒ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՇՏԿՄԱՆ և ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ԱՌՈՒՄՈՎ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10787Keywords:
տեսողության խանգարում, տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներ, օպտիկական-գրաֆիկական գրելու խանգարումներ, հետազոտություն, ուղղում, կանխարգելում, տեսողական ընկալում.Abstract
Հայտնի է, որ տեսողության խանգարումը զգալիորեն դժվարացնում է կարդալը և գրելը: Տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները բնութագրվում են գրելու օպտիկական-գրաֆիկական խանգարումներով –
սա, առաջին հերթին, տառերի, վանկերի կամ բառերի գրեթե միաձուլված կամ չափազանց առանձին ուղղագրություն է, գրելու ուղիղությանը չհամապատասխանելը և այլն: Հետևաբար, տեսողական ընկալման զարգացման արդյունավետ միջոցների, մեթոդների և մանկավարժական պայմանների որոնումը թույլ տեսողություն ունեցող ուսանողների մոտ հիմք կհանդիսանա նրանց մոտ օպտիկական և գրաֆիկական գրելու խանգարումների արդյունավետ շտկման և կանխարգելման համար:
References
Список использованной литературы
Аветисов Т.Ц., Охрана зрения у детей // «Медицина», М., 1975. – 272 с.
Азарян Р.Н., Григорян Н.П., Коррекционно-развиваюшая робота со слабовидяшими детьми в условиях массового и интегративного обучения // «Педогагическая мысль» 2009, N1-2. – с.157-160.
Беляцкая В.И., Гнеушева А.Н., Охрана зрения слабовидящих школьников, -М., 1982. – 127 с.
Ермаков В.П., Специальное образование лиз с нарушением зрения. В кн. Спе¬циа-льная педагогика /Под пер. Н.М. Назаровой. – М. 2010. – с. 279-300.
Земцова М.И., Учителю о детях с нарушением зрения, – М, «Просвешение»1973. –59 с.
Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения. В. Кн. Специальная педагогика /под ред. Л.В Мардахаева, Е. А.Орловой. М, 2012. – С. 121-134.
Слабовидяшие дети/под ред. Ю.А. Кулагина, Н. Г. Морозовой, М.Б Фидиновой. «Просвещение». – М., 1967. – 250 с.
Тупоногов Б.К., Учëт офтальмологических рекомендаций при организации учебно- воспитательной работы с детьми имеюшие зрительный дефект //Дефектология, 1998, N5. – с. 58-63.
Zejmis M., SosialCampaigns for visually impaired people in Poland. –Warszawa: Academy of special Education Press, 2007, p.180-194.
Ntuli E., Traore M., A study of shananion, Early childhood Teaches perceptions about inclusive Education / The journal of the international Association of special Education , 2013, vol 14, N1, p. 50-58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.