ՎԻՆՏԱԺ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳ ԿՐԹԱԿԱՆ ԻՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

Authors

  • Կատյարինա Արտեմյոնոկ Մ.Տանկի անվան Բելառուսի պետական ​​մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10795

Keywords:

Բանալի բառեր. վինտաժ մանկավարժություն, մանկավարժական գիտելիքների համակարգ, մանկավարժական փոխազդեցություն, կրթություն, մանկավարժական գործընթաց, նորարարություն:

Abstract

Հոդվածում նկարագրվում է մանկավարժական գիտելիքների նոր համակարգ՝ վինտաժային մանկավարժություն, որը կուտակում է համակարգման, կոնտեյներացման, կիրառման խնդիրները նոր կրթական իրականության համատեքստում և նախկինում ստեղծված, բայց կարևոր գաղափարների, ձևերի, մանկավարժական մեթոդների օգտագործման համար: փոխազդեցություն. Տրված են մանկավարժական գիտելիքների համակարգում նրա հատուկ կարգավիճակի նպատակահարմարության գործոնները, տեղը սոցիալական և հումանիտար գիտելիքի համակարգում՝ որպես մանկավարժության պատմության և մանկավարժական նորարարության փոխակերպման բուֆեր, ֆունկցիոնալորեն հանդես գալով որպես կրթական կառավարման ենթահամակարգ, նկարագրված է. Բնութագրվում են հաստատունները, փոփոխական և հաճախ նորարարական մանկավարժական իրականության բաղադրիչները։

References

Цыркун И. И. Система инновационной подготовки специалистов гуманитарной сферы (монография). Минск: Тэхналогія, 2000.

Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6 т.. Гл. ред. А. В. Запорожец. М.: Педагогика, 1982–1984. Т. 1 : Вопросы теории и истории психологии. Под. ред. А. Р. Лурия, М. Г. Ярошевского. – 1982.

Пунчик В. Н. Трансформация педагогического процесса в условиях цивилизационных вызовов информационного общества. Научные труды Республиканского института высшей школы : Истори-ческие и психолого-педагогические науки : В 3х ч. – Ч .3. – 2018. – Вып. 18. – С. 262–269.

Artsiamionak K. Differential technique of training on the basis of diagnostics of students' learning capabilities. International Academic Conference on Humanities and Social Science (IACHSS) on February 15 th – 17 th, 2019 in Rome, Italy. Rome. : IACHSS, 2019. – С. 199.209.

Артемёнок Е.Н., Пунчик В.Н. Экосистема среды опережающего профессионального развития педагога в процессе общепедагогической подготовки. Образование в XXI веке. 2020. № 1 (3). – С. 48–59.

Артемёнок Е.Н., Пунчик В.Н. Винтажная педагогика как технология менеджмента педа-гогических знаний. Известия института педагогики и психологии образования. Москва. 2021. Retrieved 09/06/2021, from http://izvestia-ippo.ru/artemyonok-e-n-punchik-v-n-vintazhnaya-ped/

Published

2023-10-03

How to Cite

Արտեմյոնոկ Կ. (2023). ՎԻՆՏԱԺ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳ ԿՐԹԱԿԱՆ ԻՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 41–48. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10795

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն