ԳՐԱՎՈՐ ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊ-ԴՊՐՈՑՈՒՄ ՄԱՅՐԵՆԻԻՑ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ Ձև ԿԱՄ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Снежанка Добрева Шуменский университет им. Епископа Константина Преславского

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10803

Keywords:

հետադարձ կապ, գնահատման ձևավորում, հետկանչի գործառույթներ, արդյունավետ մոդել

Abstract

Բուլղարիայում մայրենի լեզվի ուսուցման արդյունավետությունը (կենտրոնացած է մայրենի լեզվով հաղորդակցության հիմնական իրավասության զարգացման վրա) կանխորոշված է մշտական փոխանակմամբ, տեքստերի տեսքով կրթական դիսկուրսի առարկաների միջև հետադարձ կապերով: Բուլղարիայում մայրենի լեզվի ուսուցման արդյունավետությունը կենտրոնացած է մայրենի լեզվով հաղորդակցության հիմնական իրավասության զարգացման վրա։

References

Список использованной литературы

Ангелова Т., Оценивание в обучении болгарскому языку. София: Просвета-София АД, 2012. – с. 71.

Гурова В., Дерменджиева Г., Божилова В., Вербанова С., Приключение учебный процесс. Руководство для преподавателя университета. София: ЕВРОПРЕСС, 2006. – с. 244 -245.

Добрева С., Речевое поведение учителя как эксперта-оценителя ученических письмен¬ных текстов в обучении болгарскому языку и литературе. Шумен: Издательство университета Епископ Константин Преславский, 2018. – с. 16-172.

Колишев Н., Педагогические умения учителей: теоретические модели. Книга вторая. София: Изд. Захарий Стоянов, 2016. – с. 222-233.

Распоряжение № 11 от 11 сентября 2016 года об оценивании результатов обучения учеников. Обн.-в ДВ (Государственная газета), № 74 от 20.09.2016 года, вступила в силу с 20.09.2016 года.

Чавдарова-Костова С., Делибалтова В., Господинов Б., Педагогика. София: Уни-верситетское издательство Святой Климент Охридский, 2012. – с. 357.

Published

2023-09-04

How to Cite

Добрева , С. (2023). ԳՐԱՎՈՐ ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊ-ԴՊՐՈՑՈՒՄ ՄԱՅՐԵՆԻԻՑ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ Ձև ԿԱՄ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(2), 171–178. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10803

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն