ԴԻԴԱԿՏԻԿ ՍԻՄՈՒԼԱՑԻՈՆ ԽԱՂԸ ՈՐՊԵՍ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴ. ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԻՆՏԵԼԵԿՏՈՒԱԼ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԻՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10887Keywords:
ինտելեկտուալ պատրաստակամություն դպրոցին, դիդակտիկ իմիտացիոն խաղ, իմիտացիա, առարկա-խաղ միջավայր։Abstract
Ինտելեկտուալ պատրաստվածությունը էական է պայման՝ երեխայի ուսման համար համակողմանի պատրաստակամության համար։ Դիդակտիկ սիմուլյացիոն խաղը կարող է կապված լինել առաջիկա ուսումնական գործունեության հետ և երեխաների վարքագիծը, tk. Սիմուլյացիան օգտագործվում է որոշակի իրավիճակներ մոդելավորելու համար: ուսուցչի և կրտսեր աշակերտների, ինչպես նաև երեխաների փոխգործակցությունը միմյանց հետ, պոտենցիալ նպաստելով նրանց մտավոր զարգացմանը:References
Аверин С. А., Алисов Е. А., Муродходжаева Н. С., Носков И. А., Цаплина О. В.,
Осипенко Л. Е., Информационные технологии в образовании: формирование компетенций
будущего. International Journal of Engineering and Technology (UAE), 2018, 7, 4.7, 276-282.
Антюхина А. В., Дидактические игры и их роль в старшем дошкольном возрасте. М.:
«Просвещение», 2015.
Балабекян Е. С., Проблема готовности детей к обучению в школе. М.: «Педагогика»,
Иванова Е. В., Алисов Е. А., Формирование готовности воспитателей дошкольной
образовательной организации к планированию образовательного процесса в работе с детьми с
особыми образовательными потребностями. Психолого-педагогический журнал Гаудеамус,
, 18, с. 4, 53-57.
Савенков А. И., Алисов Е. А., Кривова В. А., Цаплина О. В., Организация исследова-
тельского и проектного обучения в условиях преемственности ступеней общего
образования. М.: МГПУ, 2016.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.