ԴԻԴԱԿՏԻԿ ՍԻՄՈՒԼԱՑԻՈՆ ԽԱՂԸ ՈՐՊԵՍ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴ. ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԻՆՏԵԼԵԿՏՈՒԱԼ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԻՆ

Authors

  • Եվգենի Ալիսով Մոսկվայի քաղաքային մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10887

Keywords:

ինտելեկտուալ պատրաստակամություն դպրոցին, դիդակտիկ իմիտացիոն խաղ, իմիտացիա, առարկա-խաղ միջավայր։

Abstract

Ինտելեկտուալ պատրաստվածությունը էական է պայման՝ երեխայի ուսման համար համակողմանի պատրաստակամության համար։ Դիդակտիկ սիմուլյացիոն խաղը կարող է կապված լինել առաջիկա ուսումնական գործունեության հետ և երեխաների վարքագիծը, tk. Սիմուլյացիան օգտագործվում է որոշակի իրավիճակներ մոդելավորելու համար: ուսուցչի և կրտսեր աշակերտների, ինչպես նաև երեխաների փոխգործակցությունը միմյանց հետ, պոտենցիալ նպաստելով նրանց մտավոր զարգացմանը:

References

Аверин С. А., Алисов Е. А., Муродходжаева Н. С., Носков И. А., Цаплина О. В.,

Осипенко Л. Е., Информационные технологии в образовании: формирование компетенций

будущего. International Journal of Engineering and Technology (UAE), 2018, 7, 4.7, 276-282.

Антюхина А. В., Дидактические игры и их роль в старшем дошкольном возрасте. М.:

«Просвещение», 2015.

Балабекян Е. С., Проблема готовности детей к обучению в школе. М.: «Педагогика»,

Иванова Е. В., Алисов Е. А., Формирование готовности воспитателей дошкольной

образовательной организации к планированию образовательного процесса в работе с детьми с

особыми образовательными потребностями. Психолого-педагогический журнал Гаудеамус,

, 18, с. 4, 53-57.

Савенков А. И., Алисов Е. А., Кривова В. А., Цаплина О. В., Организация исследова-

тельского и проектного обучения в условиях преемственности ступеней общего

образования. М.: МГПУ, 2016.

Published

2023-09-12

How to Cite

Ալիսով Ե. (2023). ԴԻԴԱԿՏԻԿ ՍԻՄՈՒԼԱՑԻՈՆ ԽԱՂԸ ՈՐՊԵՍ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴ. ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԻՆՏԵԼԵԿՏՈՒԱԼ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԻՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 59–70. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10887

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն