ՀՈՒՄՈՐԻ ԴԵՐԸ ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10901Keywords:
հումոր, օտար լեզու սովորել, զվարճալի պատմություններ և կատակներ, կատակները մեծացնում են մոտիվացիան, փորձը, սովորելու մեթոդը, զվարճալի կերպարները։Abstract
Անգլերենի ուսուցիչների համար չափազանց կարևոր է օգնել ուսանողներին զարգացնել խոսակցությունը կարողությունները։ Հումորը միշտ դիտվել է որպես դասարանում դասավանդման և սովորում. Ժամանակի ընթացքում հումորի խնդիրը գրավեց շատ մտածողների ուշադրությունը: Մեջ Լեզվի դասավանդումը, ուսուցիչը հեշտությամբ կարող է տեսնել, որ սովորողները հաճախ մեծ մոտիվացիա ունեն երբ դասարանում օգտագործվում է հումոր: Ուսուցիչների կողմից հումորի արդյունավետ օգտագործումը հիմնականում դիտվում է որպես դրական գործոն դասարանում և այն հաճախ բացահայտվում է որպես դասավանդման տեխնիկա դրական ուսումնական միջավայրի ձևավորում. Ներկա հոդվածում հումորի դերն է ցույց է տրված հումորի որոշ տարրերի միջոցով խոսելու խթանման մեջ:References
Baker Joanna, Heather Wenstrup, Essential Speaking Skills, London, 2003, 178 p.
Berk Laura, Development Through the Lifespan, Boston 1998, 864 p.
Duffy Donna, Jones Janet, Teaching Within the Rhythms of the Semester, New York,
, 288 p.
Garner R. L., Humor In Pedagogy: How Ha-Ha Can Lead To Aha!, New York, 2006, 210 p.
Herbert P., Humor in the Classroom: Theories, Functions, and Guidelines, Chicago, 1991,
p.
Krashen S. D., & Terrell T. D., The Natural Approach: Language Acquisition in the
Classroom, New York, 1983, 191 p.
Rod Ellis, Second Language Acquisition, Oxford, 1997, 158 p.
Thornbury Scott, How to Teach Speaking, London, 2005, 156 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.