ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄՆԵՐԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՆԵՐԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ

Authors

  • Ալեքսանդր Բերմուս Հարավային դաշնային համալսարան (Դոնի Ռոստով)

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10911

Keywords:

Հիմնաբառեր՝ միջդիսցիպլինար հետազոտություն; հետազոտական ​​ծրագրեր; հետինդուստրիալ հասարակություն, ցանցային հետազոտական ​​և նորարարական նախագծեր:

Abstract

Հոդվածը նվիրված է կրթության ոլորտում միջառարկայական հետազոտությունների արդիական խնդիրների քննարկմանը։ Ցուցադրվում է
միջդիսցիպլինար հետազոտությունների առաջացման անխուսափելիությունը՝ պայմանավորված աշխարհի որակական վերափոխումներով՝
արդյունաբերականից հետինդուստրիալ հասարակությանն անցնելու ընթացքում. գործունեության բարդացում; զանգվածային պրակտիկայի
թվայնացում և վերափոխում։ Զուգահեռաբար կրթության գիտություններում տեղի են ունենում որակական փոփոխություններ՝ մեծանում
է կարևորությունը, ուստի կոչվում է «նոր պատմություն»; կրթական գործընթացի ունիվերսալացում, նեյրոկոգնիտիվ հասկացությունն
երի ընդգրկում կրթության ոլորտում, Scopus-ում և Web of Science-ում ինդեքսավորված հրապարակումների մեծ պահանջարկ։ Հիմնվելով վերջին հետազոտությունների վրա՝ մենք առաջարկում ենք կրթության ոլորտին ուղղված միջդիսցիպլինար հետազոտական ​​
ծրագրերի մշակման և իրականացման մոդել: Հոդվածի վերջում ներկայացվում են վերջերս ավարտված միջազգային գիտակրթական ֆորումի
արդյունքները, որի աշխատանքի ուղղություններից մեկը կրթության միջառարկայական հետազոտությունն էր, և հրավեր էր
ձևակերպվել Հայաստանի և այլ գործընկեր երկրների բոլոր գործընկերներին. միանալ «Կրթության մեջ միջդիսցիպլինար
հետազոտությունների ցանցային մոդելի» ստեղծման ծրագրի իրականացմանը:  

References

Бермус А. Г. (2008) Гуманитарная методология в образовании: истоки, контексты, опыт // Педагогика. № 6. С. 15-21.

Бермус А.Г. (2016) К новой парадигме управления инновационными процессами в образовании //Непрерывное образование: XXI век. № 1 (13). С. 2-13.

Бермус А.Г. (2020). К проблеме программирования научных исследований непрерывного образования в полевом подходе. Непрерывное образование: XXI век, (1 (29)), 2-19.

Дудина, В. И. (2012). Социология как экспертная система, эпистемическая культура и поле производства знания. Вестник Санкт-Петербургского университета. Социология, (4), 115-121.

Исаев И.Ф., Иванова В.К., & Тонков Е.В. (2010). Научно-образовательная деятельность кафедры педагогики: от традиций к инновациям. Вопросы журналистики, педагогики, языкознания, 5 ( 6 (77)), 5-22.

Колесников В.А., & Коноплёв Н.С. (2015). Инновационность современного образования: в чем она проявляется? Высшее образование сегодня, (9), 44-49.

Социально-экономические экосистемы в свете системной парадигмы // Системный анализ в экономике – 2018: сборник трудов V Международной научно-практической конференции – биеннале (21–23 ноября 2018) / под общ. ред. Г.Б. Клейнера, С.Е. Щепетовой. М.: Прометей, 2018. С. 5–14.

Фиофанова Ольга (2020). SMART BIG DATA в публичных докладах. Образовательная политика, (4 (84), 70-77.

Autio E., Thomas L.D.W. Innovation ecosystems: implications for innovation management. In the Oxford Handbook of Innovation Management, Dodgson M., Gann D.M., Phillips N. (eds). Oxford University Press: Oxford, UK, 2014.

Gaskell J. and Rubenson K. (2004) Towards a Research Program in Education and Training From the book Educational Outcomes for the Canadian Workplace. https://doi.org/10.3138/9781442674295-001

Jacobides M., Cennamo C., Gawer A. Towards a Theory of Ecosystems. Strategic Management Journal. 2018. Vol.39, Issue 8, pp. 2255–2276.

Wurth B., Stam E., Spigel B. (2021) Toward an Entrepreneurial Ecosystem Research Program. Entrepreneurship Theory and Practice DOI: 10.1177/1042258721998948

Published

2023-10-03

How to Cite

Բերմուս Ա. (2023). ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄՆԵՐԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՆԵՐԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 48–56. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10911

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն