ՀԱՏՈՒԿ ԿԱՐԻՔՆԵՐՈՎ ԵՐԵԽԱ ՄԵԾԱՑՆՈՂ ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

Authors

  • Վեներա Դենիսկինա Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10928

Keywords:

ընտանիք, զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխա, ծնողներ, դաստիարակություն, կրթություն, երեխայի զարգացում, կրթության դժվարություններ, ընտանեկան խնդիրներ, ծնողների տեղեկացվածությունը

Abstract

Սույն հոդվածը բացահայտում է զարգացման հետ կապված երեխայի դաստիարակության հիմնական խնդիրները հաշմանդամություն. Հայտնի է, որ երեխայի դաստիարակությունը, կրթությունը և զարգացումը սկսվում է նրանից ընտանիք. Սակայն այս էական խնդիրների լուծումն ընտանիքում զգալիորեն բարդանում է զարգացնել տարբեր զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխա. Այս ուսումնասիրության հաջողությունը կախված է նրանից, թե որքան լավ են ծնողները տեղեկացված դրա մասին երեխայի զարգացման հոգեֆիզիկական բնութագրերը. միջոցների, մեթոդների օգտագործման և պայմանները թերապևտիկ, հանգստի և հիմնական-զարգացման կազմակերպման և անցկացման համար գործունեությունը ընտանիքում. Սա սահմանում է զարգացող երեխային դաստիարակող ընտանիքի խնդրի ուսումնասիրության անհրաժեշտությունը հաշմանդամություն. Հատուկ կարիքներով երեխայի դաստիարակության և դաստիարակության ընդհանուր համակարգում դերը ընտանիքը և ծնողների տեղեկացվածությունն այս հարցերում անչափ մեծանում է։ Հատուկ գիտամեթոդական գրականությունը ընդգծում է խնդրի ուսումնասիրության կարևորությունը Զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխայի դաստիարակություն, ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելը այդ երեխաներին ընտանեկան միջավայրում մեծացնելը. Այնուամենայնիվ, խնդրի վերաբերյալ անբավարար իմացությունը Զարգացման խանգարումներով երեխա մեծացնող ընտանիքը զգալիորեն բարդացնում է արդյունավետությունը այս խնդրի բազմաթիվ հարցերի լուծում։ Վերոնշյալը սահմանում է այս ուսումնասիրության արդիականությունը, դրա տեսական և գործնական նշանակություն։

References

Специальная педагогика. Учебник для студентов педагогических вузов // Под ред.

Р. Н. Азарян, А. В. Авакяна, Ереван, 2016, с. 320.

Лисина М. И., Общение с взрослыми у детей первых 7 лет жизни //В кн.:

Хрестоматия по детской психологии от младенца до подростка, М., МПСИ., 2005, с. 47-56.

Мамайчук И. И., Психологическая помощь детям с проблемами в развитии, Речь,

Мостюкова Е. М., Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии, М.,

«Гуманист» изд-е (Центр «Владос» , 2003, с. 175.

Мишина Т. М., Психологические исследования супружеских отношений при

неврозах // Семейная психотерапия при нервных и психических заболеваниях / Под ред.

Магер В. К. и Зачепинского Р. А., Л., 2003.

Спиваковская А. С., Двенадцать диалогов о психологии преображения себя и своей

жизни, М., «Беато-Пресс», 2006.

Ткачева В. В., Семья ребенка с отклонениями в развитии. Диагностика и консульти-

рование, М., «Гном-Пресс», 2008, с. 205.

Tumbull H. R. Families, Professionals, and Exceptionality, Columbus O. H. Merill. 1986, 176 p..

Published

2023-09-12

How to Cite

Դենիսկինա Վ. (2023). ՀԱՏՈՒԿ ԿԱՐԻՔՆԵՐՈՎ ԵՐԵԽԱ ՄԵԾԱՑՆՈՂ ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(4), 154–159. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10928

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն