ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ ՈՒԿՐԱԻՆԱՅԻ ԾՈՎԱՅԻՆ ՊՐՈՖԻԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ (XX դարի 40-ականների վերջ-XXI դարի սկիզբ)

Authors

  • Վասիլի Կուզմենկո Համայնքային բարձրագույն ուսումնական հաստատություն Խերսոնի շարունակական կրթության ակադեմիա

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10954

Keywords:

Բանալի բառեր՝ տեխնիկական և տեխնոլոգիական ուսուցում, ծովային ուսումնական հաստատություններ, ուսումնական պլան, նավային ինժեներ:

Abstract

Միջազգային ծովային արդյունաբերության զարգացման հիմնական միտումը նրա գործունեության կազմակերպման ավանդական հարացույցից անցումն է ծովային ոլորտի կայուն զարգացման պարադիգմին: Սա նախատեսում է արդիականացված սարքավորումների գործարկում և նոր տեխնոլոգիաների ներդրում։ Ինչպես նշվում է 2018 թվականի ծովային տրանսպորտի առևտրի և զարգացման վերանայման ՄԱԿ-ի կոնֆերանսում, «նման նոր տեխնոլոգիաները վերաբերում են նավերի տեղաշարժին և շահագործմանը, ինչպես նաև ռազմավարական որոշումներին և ոլորտում ամենօրյա գործողություններին և ներառում են ավտոմատացված նավիգացիոն համակարգեր։ , բեռների հետագծման համակարգեր և թվային հարթակներ, հեշտացնելով գործարքները, առևտուրը և տվյալների փոխանակումը։ Դրանք կարող են օգնել նվազեցնել ծախսերը, հեշտացնել փոխգործակցությունը տարբեր կազմակերպությունների միջև և բարձրացնել ծովային տրանսպորտով սպասարկվող մատակարարման շղթան նոր որակական մակարդակի» [4, 29]:

               2019 թվականի նմանատիպ զեկույցում առանձնահատուկ շեշտադրում է արվել ինքնավար նավերի ներդրման վրա։ Ըստ կանխատեսումների՝ դա կապահովի ծախսերի խնայողություն և անվտանգություն՝ որոշակի գործողություններ կատարելիս վերացնելով մարդկային գործոնը։ Փաստաթղթում խոսվում է նաև այն մասին, որ ծովային արդյունաբերության հետագա ավտոմատացումը և թվայնացումը չեն նվազեցնի կադրերի պահանջարկը, սակայն կփոխվեն ծովային մասնագետների հմտություններին ներկայացվող պահանջները [5, 104]: Հաշվի առնելով այս կարևոր շեշտադրումը, ծովային ուսումնական հաստատությունները պետք է փոխակերպեն նավային արդյունաբերության մասնագետների պատրաստման մոտեցումները՝ նոր տեխնոլոգիական մարտահրավերներին համապատասխան:

References

Конталев В.А., Морской торговый флот СССР (в период 1946-1985 гг.: историко-технический аспект развития): автореф. дисс. д-ра техн. н.: 07.00.10. Владивосток, 2000, 56 с.

Лепский А.Г., Цветков В.В., Щеглов А.А., Основные направления развития систем комплексной автоматизации на флоте // Вестник Мурманского государственного технического университета, 2004, Вып. 7, № 3, С. 409-418.

Ляшкевич А. Теория и практика морского образования Юга Украины (30-е гг. ХІХ-начало ХХІ века): автореф. дисс. д-ра пед. н.: 13.00.01. Тернополь, 2019. 34 с.

Обзор морского транспорта: Конференция ООН по торговле и развитию. UNCTAD/RMT/2018. (2018). United Nations Publications. Retrieved 18/03/2019, from https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/rmt2018_ru.pdf.

Обзор морского транспорта: Конференция ООН по торговле и развитию. UNCTAD/RMT/2019. (2019). United Nations Publications. Retrieved 18/03/2019, from https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/rmt2019_en.pdf.

Published

2023-09-13

How to Cite

Կուզմենկո Վ. (2023). ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ ՈՒԿՐԱԻՆԱՅԻ ԾՈՎԱՅԻՆ ՊՐՈՖԻԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ (XX դարի 40-ականների վերջ-XXI դարի սկիզբ). Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 114–124. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10954

Issue

Section

Կրթությունը արտասահմանյան երկրներում