ՀԱԼԷՊԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՔԱՐԷՆ ԵՓՓԷ ՃԵՄԱՐԱՆԻ ԴԵՐԸ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՀԱՅԱՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԳՈՐԾԻՆ ՄԷՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10966Keywords:
Ազգային վարժարան, հայապահպանում, ազգային դաս- տիարակութիւն, արեւմտահայերէն, հայկական դպրոցի առաքելութիւն, հա- մայնք։Abstract
Յետեղեռնեան Սփիւռքը աւելի քան 100 տարեկան
է։ Ամբողջ հարիւր տարիներու ընթացքին սփիւռքի բոլոր կրթարաններն ան-
խտիր ջանացին իրենց ինքնութիւնը պահպանել նոր միջավայրերու մէջ նոր
մարտահրաւէրներու դէմ յանդիման։ Անոնք ապաստանած ցամաքամասերու
վրայ կառուցեցին եկեղեցի, դպրոց, մշակութային եւ միութենական հաստա-
տութիւններ, կազմակերպութիւններ ու դարձան հայ օճախներ, ուր կերտուե-
ցաւ յետեղեռնեան սփիւռքի հայկական համայնքներու նոր կեանքը։
Սոյն յօդուածին մէջ կը քննարկուի 1947-էն Հալէպի մէջ գործող Ազգային
Քարէն Եփփէ ճեմարանի (յետայսու՝ ԱՔԵՃ) դերը հայապահպանութեան եւ
համայնքի ազգային դաստիարակության վերաբերեալ` նշելով, որ ճեմարանը
եղած է ու ցայսօր եւս կը հանդիսանայ միակ միջնակարգ-երկրորդական դպրո-
ցը, ուր ուսանողներուն 100%-ը հայեր են:
References
Հարությունյան Ն., Լիբանանի և Սիրիայի հայկական դպրոցները, Երևան, 2002։
«Գեղարդ» Սուրիահայ տարեգիրք, Ե. գիրք, Հալէպ, 1996։
Չոլաքեան Յ., Յիսնամեակ Քարէն Եփփէ Ազգային Ճեմարանի 1947-1997, խմբա-
գիր Մարուշ (Կիւլիւմեան) Չոլաքեան, Օֆսէթ տպագրութիւն, Տպ. Արեւելք, Հալէպ, 1997։
Փաշայան Ա., Հարությունյան Լ., Սիրիայի հայ համայնք, Արդի հիմնախնդիր-
ներ, ՀՀ ԳԱԱ արևելագիտության ինստիտուտ, ՀՀ սփյուռքի նախարարություն, Երևան,
«Լուսնակն», 2011, 154 էջ, «Հարցազրույց սիրիահայ մտավորական, Քարեն Եփփե ճե-
մարանի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ դր. Հակոբ Չոլաքյանի հետ»:
Ֆիշենկճեան Ա., Սուրիոյ Հայ Համայնքի Ուսումնակրթական Հիմնահարցերը
-1980-ական թթ., «Հանդէս Ամսօրեայ, ՃԼԳ. Տարի, թիւ 1-12։
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.