ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ

Authors

  • Անի Աբրահամյան Երևանի պետկան համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10969

Keywords:

Բարձրագույն կրթություն, կրթության կառավարում, կրթության ֆինանսավորում, որակի ապահովում, կրթության եռաստիճան համակարգ, Եվրոպա-կան բարձրագույն կրթական տարածք (ԵԲԿՏ), ընդունելության համակարգ։

Abstract

Պետությունների կայուն զարգացման գործընթացում ռազմավարական նշանակություն ունի բարձրագույն մասնագիտական կրթության ոլորտը, որը հասարակության ինտելեկտուալ ներուժի ու տնտեսության զարգացման հիմքն է։
Այս հոդվածում ներկայացված են Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն մասնագիտական կրթության ոլորտի հիմնախնդիրները՝ հիմնված ոլորտը կարգավո-րող օրենսդրության վերլուծության վրա։ Ուսումնասիրության ենք ենթարկել նաև ոլոր-տի զարգացման հեռանկարներն ու ուղղություններն ուրվագծող, օրենքի նախագծով առաջարկվող փոփոխությունները, որոնք էականորեն կփոխեն բարձրագույն կրթու-թյան ոլորտը՝ կառուցվածքից մինչև կառավարում։

References

«Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՕ-62-Ն, 14.12.2004 թ.։

«Կրթության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՕ-297, 14.04.1999թ.։

Համալսարանական ինքնավարությունը Հայաստանում, ATHENA, Վերլուծություն և գործողությունների քարտեզ, Հայաստան, 2012-2015:

ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման հավելված, Հայաս-տանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատու-թյուններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ։

Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության ֆինանսավորման ռազմա-վարություն, ՀՀ կառավարության 2011 թ. հունիսի 30-ի նիստի N 25 արձանագրային որոշման Հավելված N 1:

«Հայաստանի ազգային մրցունակության զեկույց 2010», Բարձրագույն կրթության մար-տահրավերները:

John Fielden, Global Trends in University Governance, Education Working Paper Series, Number-9.

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Աբրահամյան Ա. (2023). ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 14–20. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10969

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն