ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՐՑԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10977Keywords:
Բանալի բառեր - Հաղորդակցում, հաղորդակցման խոսքային և ոչխոսքա-յին միջոցներ, ռապորտ, անդրադարձ, էմպաթիա, հայելացում, սոցիալ-պեր-ցեպտիվ կարողություններ, միմիկայի և պանտոմիմիկայի արտահայտչամի-ջոցներ։Abstract
Հաղորդակցման հմտություններն ուսուցչի մաս-նագիտական կոմպետենտության անհրաժեշտ բաղադրիչ են, որի ձևավորման համար առանցքային են հաղորդակցման ձևերի, միջոցների և հնարների տի-րապետումն ու շարունակական կատարելագործումը։ Մանկավարժորեն նպա-տակահարմար հաղորդակցումը նպաստում է սովորողների ուսումնական դրդապատճառների ձևավորմանը, ընդունակությունների բացահայտմանն ու դրսևորմանը, ուսումնական գործընթացում ակտիվ ներգրավմանը, մտագոր-ծունեության ակտիվացմանը, հոգեմտավոր կարողությունների զարգացմանը։
References
Նավասարդյան Ա., Էմպաթիան հաղորդակցության կարևոր բաղադրիչ (դիվանա-գիտական-հոգեբանական վերլուծություն) //«Կանթեղ» (գիտական հոդվածների ժողովա-ծու), Երևան, «Ասողիկ» հրատարակչություն, 2015, թիվ 1, էջեր 171-179:
Андреева И.Н., Азбука эмоционального интеллекта, Санкт-Петербург, БХВ-Петербург, 2012, 288 с.
Раппорт (Rapport). Психоаналитические термины и понятия. Словарь. Под ред. Борнесса Э. Мура и Бернарда Д. Фаина, М., Независимая фирма «Класс», 2000, էլ. աղբյուր՝ /http://vocabulary.ru/termin/rapport.html /, 16. 12. 2019.
Экман П., Психология лжи. Обмани меня, если сможешь, Питер, СПб., 2010, 304 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.