ԼՍԵԼՈՒ ԵՎ ԸՆԿԱԼԵԼՈՒ ԽԹԱՆՈՒՄ. ՏԵՍԱԿԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐ ԵՎ ՄԵԹՈԴԻԿԱ

Authors

  • Ալյոնա Ովկ Բոհդան Խմելնիցկիի անվան ազգային համալսարան Չերկասում

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10987

Keywords:

այլմոլորակային լսողական ունակություններ, լսողական հմտություններ, լսողական ունակությունների զարգացման մեթոդիկա, վարժությունների համակարգ

Abstract

Հոդվածը փորձում է հասկանալ լսողական ըմբռնման բարդ բնույթը, որը մեծապես կախված է խոսակցական լեզվի առանձնահատկություններից: Այն ապացուցում է, որ արդյունավետ լսելու գործընթացը պահանջում է որոշակի հմտություններ (ճանաչում, նույնականացում և ընտրություն) և տարբեր տեսակի գիտելիքներ: Ստացված արդյունքները ցույց են տալիս, որ մուտքային տեղեկատվության մշակման եղանակները բաժանվում են երկու լայն կատեգորիաների՝ ներքևից վեր և վերից վար: Առաջինը ենթադրում է հնչյունների և բառերի իմաստների մասին գիտելիքների օգտագործում, որն օգնում է սովորողի լսածի ըմբռնումը հավաքել: Վերջինս բխում է ունկնդրի նախնական գիտելիքների և սեփական փորձի օգտագործումից՝ ստացված ներածությունն ըմբռնելու համար: Թերթը ցույց է տալիս, որ լայն և ինտենսիվ ունկնդրման տեսակների համադրությունը արդյունավետ է բանավոր ըմբռնման դասավանդման գործում: Առաջարկվող տեսական հիմքերի գործնական վավերականությունը ցույց տալու նպատակով մշակվել է լսողական ըմբռնման կարողությունների ձևավորման համապատասխան մեթոդաբանություն: Գաղափարը պահպանվում է, որ աուդիո տեքստի մշակումը ներառում է երեք փուլ, որոնցից յուրաքանչյուրին պետք է տրամադրվի համապատասխան վարժությունների մի շարք, որոնք ուղղված են իրական կյանքի հաղորդակցության մոդելավորմանը:

References

Вовк О. І., Комунікативно-когнітивна методика навчання англійської мови: навчально-методичний посібник. Черкаси : Видавництво ЧНУ ім. Б. Хмельницького. 2011. 316 с. 2. Bingol, M., Celik, B., Listening Comprehension Difficulties Encountered by Students in Second Language Learning Class // Journal of Educational and Instructional Studies in the World. 2014. Vol. 4. P. 3 – 9. 3. Brown, S., Teaching Listening. Cambridge : Cambridge University Press., 2006. 34 p. 4. Buck, G., Assessing Listening. Cambridge : Cambridge University Press. Vol. 45. 2001. P. 12 – 23.

Ching-Shyang Chang, A., Read, J., The Effects of Listening Support on the Listening Performance of EFL Learners // TESOL Quarterly. 2006. Vol. 40 (Issue 2). P. 375 – 397. 6. Field, J., Listening in the Language Classroom. Cambridge : Cambridge University Press. 2009. 366 p. 7. Harmer, J., Listening // The Practice of English Language Teaching. London : Longman. 2001. P. 228 – 233. 8. Harmer, J., Listening. Extensive and Intensive Listening // The Practice of English Language Teaching. 4th ed. London : Longman. 2007. P. 303 – 322. 9. Lems, K., Miller, L., Soro, T., Listening Comprehension and Oral Language Development // Teaching Reading to English Language Learners. New York : The Guilford Press. 2010. P. 45 – 63.

McCaughey, K., Practical Tips for Increasing Listening Practice Time // English-Teaching Forum. 2015. Vol. 53. P. 2 – 12. 11. Osada, N., Listening Comprehension Research: A Brief Review of the Past Thirty Years // Dialogue. 2004. Vol. 3. P. 53 – 66.

Paulston, C., Bruder, M., Teaching English as a Second Language: Techniques and Procedures / C. Paulston. New York : Norton Company. 2004. 113 p.

Rivers, W., Teaching Foreign Language Skills. Listening Comprehension. The University of Chicago Press : Chicago and London. 1998. 403 p. 14. Rogers, A., Procedures for Teaching Listening Skills // Exploration on Designing College English Listening Class. 2009. URL: http://www.ehow.com/ info_8738824_procedures-teaching-listening-skills.html

Swift, S., Why Don’t They Understand // Teaching Listening Skills. 2006. URL: http://eltnotebook.blogpost.com/2006/12/why-don’t-the-understand 16. Ur, P. A Course in Language Teaching // Intellectual Archive. Toronto : Shiny World Cup. 2000. Vol. 7. P. 108 – 117. 17. Vandergift, L. Facilitating Second Language Listening Comprehension: Acquiring Successful Strategies // ELT Journal. 1999. Vol. 53/3. P. 168 – 171. 18. Vandergift, L., Listening: Theory and Practice in Modern Foreign Language Competence // Centre for Language, Linguistics and Area Studies. 2002. URL: https://www.llas.ac.uk/resources/gpg/67

Wilson, J., How to Teach Listening. New York: Basic Books. 2008. 333 p.

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Ովկ Ա. (2023). ԼՍԵԼՈՒ ԵՎ ԸՆԿԱԼԵԼՈՒ ԽԹԱՆՈՒՄ. ՏԵՍԱԿԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐ ԵՎ ՄԵԹՈԴԻԿԱ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 135–145. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10987

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն