ԱԾԱԿԱՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄԸ ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆՈՒՄ՝ ՈՐՊԵՍ ԿԱՐԴԱՑԱԾ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՐԺԵՔԻ ԲԱՑԱՀԱՅՏՄԱՆ ՈՒՂԻ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11012Keywords:
Բանալի բառեր՝ առարկայի հատկանիշ, նախաայբբենական շրջան, բառապաշար, համեմատական ուսուցում, կապակցված խոսք:Abstract
Ածականի՝ որպես առարկայի հատկանիշ ցույց տվող բառի ուսուցումն սկսվում է դեռևս նախաայբբենական շրջանում գործնական վարժու-թյունների միջոցով, որոնց շնորհիվ հարստանում է աշակերտի բառապաշարը հատ-կանիշ արտահայտող բառերով: Աշակերտների բառապաշարի մասին նախնական պատկերացում կազմելու համար առաջադրվում են ինչպիսի՞ հարցին պատասխանող արտահայտություններ, որոնց արդյունքում աշակերտները համոզվում են, որ «միև-նույն հատկանիշ ցույց տվող բառը կարող է գործածվել տարբեր առարկա ցույց տվող բառերի հետ» [2]:
References
Ավետիսյան Գ., Մակբայական բազմիմաստ բառերի ուսուցման մեթոդիկա, Գյումրու Մ. Նալբանդյանի անվան պետական համալսարան, Գիտական տեղեկագիր, Երևան, 2020:
Գալստյան Հ., Մայրենի դաս. ածականի ուսուցումը տարրական դասարաններում: https://multiurok.ru/files/mayreni-das-atsakani-owsowts-owme-tarrakan-dasaran.html, հասանելի է 04. 04. 21:
Խաչատրյան Ս., Ածականի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում, Սեղմագիր, Երևան, 2014:
Խաչատրյան Ս., Լեզվական գիտելիքների ուսուցումը տարրական դասարաններում՝ ըստ ծրագրային պահանջի, Գյումրու Մ. Նալբանդյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտ, Գիտական տեղեկագիր, Երևան, 2014:
Մուրացան, Անմեղ զրույցներ, Երկերի ժողովածու, հ. 6, Երևան, 1963:
Սարգսյան Ա., Համբարձումյան Ս., Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթ, Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2012:
Սարգսյան Վ., Այբբենարան, Երևան, 2020:
Սարգսյան Վ., Մայրենի 1, Երևան, 2010:
Սմբատյան Լ., Բառապաշարի զարգացման առանձնահատկությունները նախադպրո-ցական տարիքում// «Նախաշավիղ», 2017, 1, http://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/Naxa-shavix/2017(1).pdf, հասանելի է 18.04.21:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.