ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԴՊՐՈՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11108Keywords:
Բանալի բառեր՝ դաստիարակություն, դաստիարակության նպատակ, ուսուցիչ, աշակերտ, դաստիարակության մոդել, դաստիարակության չափանիշներ:Abstract
Պատմականորեն դպրոցում առաջին պլան է մղվել կրթությունը, իսկ կրթությունը եղել է միջնակարգ։ 80-ականների վերջից։ XX դարում հետխորհրդային շրջանում կրթական համակարգի բարեփոխիչների ջանքերով գիտամանկավարժական շրջանակներում հաստատվեց կրթության նկատմամբ անհիմն բացասական վերաբերմունք։ Բայց կրթությունը և՛ ավելի կարևոր է, և՛ ավելի դժվար, քան կրթությունը։
21-րդ դարի սկզբին հետխորհրդային շատ հանրապետություններ սկսեցին դրական վերաբերմունք դրսևորել կրթության նկատմամբ։
Երիտասարդության վիճակի փոփոխությունները, որոնք տեղի են ունեցել վերջին երկու-երեք տասնամյակների ընթացքում, կարելի է համառոտ բնութագրել հետևյալ նոր բնորոշ հատկանիշներով. արժեքների անկում, կյանքի նպատակների բացակայություն և հարստանալու ցանկություն, երիտասարդների ընդհանուր մշակույթի անկում՝ համեմատած 80-90-ականների հետ։ XX դարում դպրոցների շրջանավարտների՝ բանակում ծառայելու և հայրենիքը պաշտպանելու դժկամությունը արդիականացնում է կրթության խնդիրը։ ՀՀ-ն բացառություն չէր։ «Հայաստանի Հանրապետությունում կրթության զարգացումը մինչև 2030 թվականը» պետական ծրագրի նախագծում 10-րդ կետում ասվում է. ուժեղացնել կրթական բաղադրիչը կրթության բոլոր մակարդակներում. Դպրոցում կրթական աշխատանքի վիճակի ուսումնասիրության և վերլուծության հիման վրա մենք համապատասխան եզրակացություններ ենք արել:
References
Абраухова В.В. Воспитательная досуговая деятельность, Москва-Берлин, 2021г. 295с.
Бондаревская Е.В. Ценностные основания личностно ориентированного воспитания, "Педагогика", 2007, N 8, с. 44-53
Воспитание в современной школе, под. ред. Степанова П.В., М., 2020, 120с.
Гликман И.З. Воспитание в школе: каким ему быть. "Педагогика", 2007, N 4, с. 53-57.
Селиванова Н. Л. Воспитание в современной школе, М., 2010, 211с.
Филонов Г. Н. Междисциплинарное исследоваие процесса воспитания, "Педагогика", 2010, N 9, с. 3-9
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.