ՁԱԽԼԻԿ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.108

Keywords:

ձախլիկություն, հարմարում, սոցիալ-մանկավարժական հարմարում, մանկավարժական աջակցություն, ուսուցման գործընթաց, ձախլիկ սովորող

Abstract

<<Դպրոց>> սոցիալական ինստիտուտի կարևոր հարցերից մեկը նաև ձախլիկ սովորողների արդյունավետ ուսուցման գործընթացի կազմակերպման համար հոգեբանամանկավարժական նպաստավոր պայմանների ստեղծումն է։ Սա հատկապես կարևոր է առաջին դասարանում, երբ ձախլիկ երեխան մուտք գործելով դպրոց, բախվում է մի շարք անհարմարությունների, քանի որ ուսուցման մեթոդներն ու միջոցները հիմնականում հարմարեցված են աջլիկ երեխաների կրթության պայմաններին։ Այս գործընթացում հատկապես կարևորվում է ուսուցչի դերը, ով պետք է ստեղծի նպաստավոր պայմաններ՝ ձախլիկ երեխայի՝ դպրոցում հարմարման և ուսուցման գործընթացի սահուն կազմակերպման համար։ Ներկայումս ստեղծվել են մի շարք մեթոդներ, որոնք ուղղված են ձախլիկ սովորողների կրթության պայմանների բարելավմանը՝ իրենց կարիքներին համապատասխան, և դրանց տիրապետումը ուսուցչի կողմից հնարավորություն է տալիս ձախլիկ երեխաների՝ դպրոցում արդյունավետ հարմարմանը։

References

Безруких М.М., Обучение письму леворуких детей. Информационнное письмо// Нач.шк., 1996, №10, с. 75. 2. Корнев А.Н., Нарушение чтения и письма у детей. – СПб., Лань, 1997, 83 с.

Монтессори М., Мой метод. – М.: АСТ, 2006. – 352 с.

Попова С.И., Педагогическая поддержка в работе учителя и классного руководителя. – М.: Центр "Педагогический поиск", 2005, 176 с., с. 10-11.

Строкова Т.А.. Педагогическая поддержка и помощь в современной образовательной практике // Педагогика, 2002. № 4, с. 20-27. 6. Чернаенко Т.К., Прогнозирование особенностей психического склада руководителей на основе выраженности функциональный асимметрий / Т.К. Чернаенко, Б.В. Блинов // Психологический журнал. – 1988. – Т. 9. – № 4.

LevyJ., Nagilaki T. A model for genetics of hendeness // Genetick. 1972. V. 72. 1 3. P. 115.

Downloads

Published

2023-12-22

How to Cite

Խլոպուզյան Ա. (2023). ՁԱԽԼԻԿ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 10(2), 108–115. https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.108