ԳԵՆԵՐԱՏԻՎ ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ԲԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԻՆՏԵԳՐՈՒՄԸ STEM ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ. ՃԱՆԱՊԱՐՀ ԴԵՊԻ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴԼԱՅՆՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2024.1.93

Keywords:

STEM, արհեստական ​​բանականությունը (AI) կրթության մեջ, ChatGPT, ներառական կրթություն, անհատականացված ուսուցում, բարձրագույն կրթություն, դպրոց, հանրակրթություն, կրթության հավասարություն, կրթական տեխնոլոգիաներ

Abstract

Այս հոդվածը ուսումնասիրում է ChatGPT-ի ինտեգրումը STEM կրթություն՝ որպես կրթական անհավասարության դեմ պայքարի միջոց, ինչպես նաև ուսուցման գործընթացի հնարավորությունների ընդլայման միջոց: Կենտրոնանալով STEM կրթությունն ավելի ներառական և հասանելի դարձնելու վրա՝ հեղինակը ուսումնասիրում է ChatGPT-ի ներուժը՝ որը կարող է կրթությունը դարձնել առավել հասանելի՝ հաղթահարելով աշխարհագրական և լեզվական խոչընդոտները՝ դրանով իսկ ապահովելով որակյալ կրթական հնարավորություններ անապահով համայնքներին: Ուսումնասիրությունը ընդգծում է ChatGPT-ի կարողությունը՝ տրամադրելու անհատականացված ​​և ինտերակտիվ ուսումնական ծրագրեր, բարելավել բարդ առարկաների ըմբռնումը և օգնել գործնական և լաբորատոր աշխատանքներում: Հոդվածագիրն ենթադրում է, որ ChatGPT-ն կարող է զգալիորեն բարելավել STEM կրթության որակն ու արդյունավետությունը՝ դարձնելով այն ավելի գրավիչ և հարմարեցված սովորողների բազմազան կարիքներին: Հոդվածն ավարտվում է քաղաքագետներին, կրթության գործիչներին և տեխնոլոգիաների մշակողներին գործելու կոչով՝ ներդրումներ կատարել ենթակառուցվածքներում և կրթության մեջ, որպեսզի ChatGPT-ի առավելությունները հասանելի լինեն աշխարհի բոլոր սովորողներին՝ դրանով իսկ նպաստելով ավելի արդար և լուսավոր ապագայի:

Հոդվածի նորույթը կայանում է նրանում, որ համապարփակ ուսումնասիրվում է ChatGPT-ի ինտեգրումը STEM կրթության մեջ՝ օժանդակելու ներառականությանը և բարելավելու ուսուցման արդյունքները: Այս ուսումնասիրությունը ChatGPT-ի դերի առաջին մեթոդաբանական վերլուծությունն է՝ որպես փոխակերպող կրթական գործիքի, որը կարող է հաղթահարել STEM առարկաների մատչելիության բացը: Ի տարբերություն նախորդ ուսումնասիրությունների, որոնք հիմնականում կենտրոնացած էին կրթության վրա թվային գործիքների քանակական ազդեցության վրա, այս հոդվածը ուսումնասիրում է ChatGPT-ի կողմից բերված որակական բարելավումները, ինչպիսիք են անհատականացված ուսուցման փորձը, ինտերակտիվ փոխազդեցությունները և նրա ներուժը իրական խնդիրների լուծման մոդելավորման համար: Ուսումնասիրությունը նաև առանձնանում է նրանով, որ այն գնահատում է ChatGPT-ի արդյունավետությունը տարբեր կրթական միջավայրերում՝ ընդգծելով դրա հարմարվողականությունը և զգալի հետևանքները՝ կրթությունը հարմարեցնելու սովորողների անհատական կարիքներին: Ներկայացնելով ChatGPT-ի օգտագործման կոնկրետ օրինակները դասարաններում և հեռավար ուսուցման միջավայրերում՝ ուսումնասիրությունը նոր պատկերացումներ է տալիս AI-ի՝ կրթությունը ժողովրդավարացնելու ունակության վերաբերյալ և առաջարկում է ֆուտուրիստական ​​մոտեցում STEM ոլորտներում ուսումնական ծրագրերի մշակման և ուսուցման ռազմավարությունների նկատմամբ:

References

Abedi, M., Alshybani, I., Rubayat Bin Shahadat, M., Murillo, M. S., (2023). Beyond Traditional Teaching: The Potential of Large Language Models and Chatbots in Graduate Engineering Education. Qeios.

Cox, C., & Tzoc, E. (2023). ChatGPT: Implications for academic libraries. College & Research Libraries News, 84(3).

Fütterer, T., Fischer, C., Alekseeva, A. et al. (2023) ChatGPT in education: global reactions to AI innovations. Scientific Reports, 13.

Holmes, W., Bialik, M., & Fadel, C. (2019). Artificial intelligence in education: Promises and implications for teaching and learning. Center for Curriculum Redesign.

Liang, Y., Wang, F. L., Zou, D., & Xie, H. (2023). Exploring the potential of using ChatGPT in physics education. Smart Learning Environments, 10.

Ok, K. (2020). The impact of artificial intelligence on the educational achievement of students in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) subjects: A systematic review. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 17, 41.

Roll, I., & Wylie, R. (2016). Evolution and revolution in artificial intelligence in education. International Journal of Artificial Intelligence in Education, 26(2).

Samala, A.D., Zhai, X., Aoki, K., Bojic, L., Zikic, S. (2024). An In-Depth Review of ChatGPT’s Pros and Cons for Learning and Teaching in Education. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 18(2).

Trust, T., Whalen, J., & Mouza, C. (2023). Editorial: ChatGPT: Challenges, opportunities, and implications for teacher education. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, (CITE Journal) 23(1).

Xiao, C., Xu, S. X., Zhang, K., Wang, Y., & Xia, L. (2023). Evaluating Reading Comprehension Exercises Generated by LLMs: A Showcase of ChatGPT in Education Applications. Proceedings of the 18th Workshop on Innovative Use of NLP for Building Educational Applications (BEA 2023), Toronto, Canada: Association for Computational Linguistics.

Zhao, L., Wu, X., & Luo, H. (2022). Developing AI Literacy for Primary and Middle School Teachers in China: Based on a Structural Equation Modeling Analysis. Sustainability, 14(21).

Downloads

Published

2024-06-14

How to Cite

Մայիլյան Ա. (2024). ԳԵՆԵՐԱՏԻՎ ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ԲԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԻՆՏԵԳՐՈՒՄԸ STEM ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ. ՃԱՆԱՊԱՐՀ ԴԵՊԻ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴԼԱՅՆՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 11(1), 93–101. https://doi.org/10.46991/ai.2024.1.93

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն