ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԵՎ ՈՉ ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԹԵՍՏԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8466Keywords:
ստանդարտ և ոչ ստանդարտ թեստ, անհատական և խմբակային թեստ, թեստային առաջադրանքներAbstract
Սույն հոդվածը նվիրված է ստանդարդ և ոչ ստանդարտ թեստերի համակարգային վերլուծությանը: Հարկ է նշել, որ այսօր ստանդարտ թեստերը համարվում են կրթության ոլորտում դիմորդի գիտելիքների ստուգման անքակտելի տարրերից մեկը:
Առհասարակ թեստերի նկամամբ հետաքրքրությունը և թյուրըմբռնումներն առկա են դեռևս նախորդ հազարամյակի վերջին տարիներից, երբ կրթության ոլորտում ներմուծվեցին բազմազան թեստային տարատեսակներ, որոնք հակասական կարծքիներ ձևավորեցին:
Մասնագետների մի մասի կարծիքով ստանդարտ թեստերը ամբողջովին չեն արտացոլում թեստ հանձնողի գիտելիքները, նույնիսկ ավելին, դրանք սահմանափակում են դիմորդների ստեղծարարությունը և տրամաբանական մտածողությունը, խաթարում ուսումնառության բուն գործընթացը:
Այնինչ մասնագետների մեկ այլ ստվար զանգված կարծում է, որ ստանդարտ թեստերն ապահովում են գնահատման լիարժեք օբյեկտիվություն, ինչը թեստի կարևորագույն ցուցիչն է:
Սույն հոդվածում փորձ է կատարվել ներկայացնել ստանդարտ և ոչ ստանդարտ թեստերի առանձնահատկությունը և առկա թերությունները, ինչպես նաև դրանք կատարելագործելու ճանապարհները:
References
BIBLIOGRAPHY
Cohen, A. Second Language Testing. Hillsdale: Erlbaum publication, 2000.
Celce-Murcia, M. Teaching English as Second or Foreign Language. Chicago: University, 2001.
4Genesee, F. and Upshur, J.A: Classroom-based evaluation in second language education. Cambridge: Cambridge University Press. 1996.
Goh, D. Exert from Assessment Accountability for Diverse Learners. Indiana:
Indiana University Press, 2004.
Higgis, J., John, T. Testing Language Skills. Orlando: Harcout Brace Jovanovich,1991.
Hamp-Lyons, L. Applying ethical standards to portfolio assessment of writing English as a second language. In Milanovic, M. and Saville, N., editors, Performance testing, cognition and assessment. Cambridge: University of Cambridge, 1996
Lewkowicz, J.A.: Authenticity in language testing: some outstanding questions. Language Testing, 2000.
Stewart, H. The Student Evaluation Standards. Newburny Park, CA: Ablex Publishers corporation, 1998.
Thissen, D., Waizer, H. Test Scoring. Mahwah: Newbery House, 2001.
Wigglesworth, G, The effect of planning time on second language test discourse. In Kunnan, A.J., editor, Validation in language assessment. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, 1998.
https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1246414.pdf
https://newlearningonline.com/new-learning/chapter-9/kohn-on-standardised-tests
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Gevorg Grigoryan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.