ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԵՎ ՈՉ ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԹԵՍՏԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8466

Keywords:

ստանդարտ և ոչ ստանդարտ թեստ, անհատական և խմբակային թեստ, թեստային առաջադրանքներ

Abstract

Սույն հոդվածը նվիրված է ստանդարդ և ոչ ստանդարտ թեստերի համակարգային վերլուծությանը: Հարկ է նշել, որ այսօր ստանդարտ թեստերը համարվում են կրթության ոլորտում դիմորդի գիտելիքների ստուգման անքակտելի տարրերից մեկը:

Առհասարակ թեստերի նկամամբ հետաքրքրությունը և թյուրըմբռնումներն առկա են դեռևս նախորդ հազարամյակի վերջին տարիներից, երբ կրթության ոլորտում ներմուծվեցին բազմազան թեստային տարատեսակներ, որոնք հակասական կարծքիներ ձևավորեցին:

Մասնագետների մի մասի կարծիքով ստանդարտ թեստերը ամբողջովին չեն արտացոլում թեստ հանձնողի գիտելիքները, նույնիսկ ավելին, դրանք սահմանափակում են դիմորդների ստեղծարարությունը և տրամաբանական մտածողությունը, խաթարում ուսումնառության բուն գործընթացը:

Այնինչ մասնագետների մեկ այլ ստվար զանգված կարծում է, որ ստանդարտ թեստերն ապահովում են գնահատման լիարժեք օբյեկտիվություն, ինչը թեստի կարևորագույն ցուցիչն է:

Սույն հոդվածում փորձ է կատարվել ներկայացնել ստանդարտ և ոչ ստանդարտ թեստերի առանձնահատկությունը և առկա թերությունները, ինչպես նաև դրանք կատարելագործելու ճանապարհները:

 

References

BIBLIOGRAPHY

Cohen, A. Second Language Testing. Hillsdale: Erlbaum publication, 2000.

Celce-Murcia, M. Teaching English as Second or Foreign Language. Chicago: University, 2001.

4Genesee, F. and Upshur, J.A: Classroom-based evaluation in second language education. Cambridge: Cambridge University Press. 1996.

Goh, D. Exert from Assessment Accountability for Diverse Learners. Indiana:

Indiana University Press, 2004.

Higgis, J., John, T. Testing Language Skills. Orlando: Harcout Brace Jovanovich,1991.

Hamp-Lyons, L. Applying ethical standards to portfolio assessment of writing English as a second language. In Milanovic, M. and Saville, N., editors, Performance testing, cognition and assessment. Cambridge: University of Cambridge, 1996

Lewkowicz, J.A.: Authenticity in language testing: some outstanding questions. Language Testing, 2000.

Stewart, H. The Student Evaluation Standards. Newburny Park, CA: Ablex Publishers corporation, 1998.

Thissen, D., Waizer, H. Test Scoring. Mahwah: Newbery House, 2001.

Wigglesworth, G, The effect of planning time on second language test discourse. In Kunnan, A.J., editor, Validation in language assessment. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, 1998.

https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1246414.pdf

https://methods.sagepub.com/reference/the-sage-encyclopedia-of-educational-research-measurement-and-evaluation/i19548.xml

https://methods.sagepub.com/reference/the-sage-encyclopedia-of-educational-research-measurement-and-evaluation/i16318.xm

https://www.academia.edu/38027992/Standardized_and_Non_Standardized_Tests_STANDARDIZED_AND_NON_STANDARDIZED_TESTS_Non_Standardized_Tests

https://www.academia.edu/71353844/Effects_of_Standardized_Testing_on_Teachers_and_Learning_Another_Look

https://newlearningonline.com/new-learning/chapter-9/kohn-on-standardised-tests

https://www.academia.edu/29689342

Downloads

Published

2023-01-04

How to Cite

Գրիգորյան Գ. (2023). ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԵՎ ՈՉ ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԹԵՍՏԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 108–116. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8466

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն