ՏԵՍՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՐՈՇ ՈԼՈՐՏՆԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8570Keywords:
տեսողության խանգարում ունեցող երեխաներ, ուսուցիչներ, ներառական կրթություն, խնդիր, հետազոտություն, ոլորտներ, ուսումնական գործընթաց, ուսանողներ, հպումAbstract
Հայտնի է, որ երեխայի մոտ տեսողության խորը խանգարումն էապես բարդացնում է այդ երեխաների համար ներառական կրթության համակարգում ուսումնական դասընթացների կազմակերպումն ու անցկացումը։ Հետևաբար, այս երեխաների հետ աշխատող ուսուցիչների գիտելիքները ներառական դասարաններում տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ վերապատրաստման դասընթացներ կազմակերպելու և անցկացնելու վերաբերյալ նրանց իրազեկվածության մակարդակով կօգնեն այս երեխաներին ուսման մեջ, տեսական և գործնական գիտելիքներ ձեռք բերելու հարցում:
Քննարկվող խնդրի վերաբերյալ հատուկ գիտամեթոդական գրականության ուսումնասիրությունն ու վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ այսօր ուշադրություն է դարձվում տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների ներառական կրթությանը։
Սակայն տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների ներառական կրթությունը իրականացնող ուսուցիչների խորացված վերապատրաստումը գրեթե չի ուսումնասիրվում։ Սա մեծապես բարդացնում է այդ երեխաների հետ դաստիարակչական աշխատանքների ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպումն ու անցկացումը։
Հաշվի առնելով քննարկվող խնդրի կարևորությունը՝ հոդվածում ներկայացված են տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների համար ներառական կրթություն իրականացնող ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման կարևոր ոլորտները։ Ներկայացված նյութի հիման վրա իրականացվել է քննարկվող հարցերի տեսական վերլուծություն, արվել են եզրակացություններ և գործնական առաջարկություններ, որոնք անհրաժեշտ են տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների համար ներառական կրթություն իրականացնող ուսուցիչներին, այդ երեխաների հետ կրթական աշխատանքի կազմակերպման և անցկացման հարցերում այն դասարանում, որտեղ սովորում են նաև նորմալ տեսնող հասակակիցները։
References
Денискина В.З. Особые образовательные потребности, обусловленные нарушениями зрения и их вторичными последствиями. //Дефектология.2012,-N5, с. 3-12;
Земцова М. И. Учителю о детях с нарушением зрения. -М.: Просвещение, 1973, с. 159;
Любимов А.А., Любимова М. П. Обучение предметно-практическим действиям детей с глубоким нарушением зрения. / Воспитание и обучение детей с нарушениями зрения. 2013,-N8, с. 232-233;
Любимов А.А. Повышение квалификации педагогов как фактор, влияющий на уровни социализации слепых и слабовидящих. //Международная научно-практическая конференция. -Ереван, 2016,с. 274-278;
Плаксина Л.И. Проблема реабилитации лиц с отклонениями в развитии средствами образования. Сборник статей «Проблемы социализации детей и молодежи с нарушениями зрения.-М.: Изд-во «Флинта» , Изд-во «Наука», 2005, с. 15-18;
Психология воспитания детей с нарушением зрения. //под ред. М.И Солнцевой и В.З. Денискиной. -М.: Налоговый вестник.2004.
Специальная педагогика. Учебник для студентов педагогических вузов.//под ред. Р. Н.Азаряна, А. В. Авакяна, 2016;
Тихонов М. И. К проблеме обучения и развития слепых детей.//Воспитание и обучение детей с нарушениями зрения. 2019, N6, с. 174-178;
Тупоногов Б. К. Теоретические основы тифлопедагогики://учебное пособие,-М.: АПКи ПРО 2001;
Тупоногов Б. К. Учет офтальмологических рекомендаций при организации учебно-воспитательной работы с детьми, имеющими зрительный дефект.// Дефектология. 2004,-N3, с. 59-63.;
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Venera Deniskina
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.