ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՈՐՈՒՄԸ ԱՐԴԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8662Keywords:
տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, ուսուցում, կրթություն, առավելություններ, շարունակական կրթություն, հասարակության ինֆորմատիզացիաAbstract
Քանի որ ուսուցման հնացած մեթոդներն ու միջոցները չեն համապատասխանում ժամանակակից պահանջներին և չեն ենթարկվում գիտատեխնիկական առաջընթացի արագ զարգացման միտումներին, այն խրախուսում է ուսուցիչներին ներդնել դասավանդման նորարարական մեթոդներ և օգտագործել ու հարմարեցնել այդ տեխնոլոգիաները ուսուցման գործընթացին։ Այս խնդիրը հատկապես սուր է մասնագիտական հմտությունների և կարողությունների ձևավորման հարցում, քանի որ դրանց առավել արդյունավետ յուրացման համար ուսուցման գործընթացը պահանջում է մեծ թվով տեսողական նյութերի և ինտերակտիվ գործիքների օգտագործում, որոնք իրենց հերթին դրականորեն նպաստում են նվաճումների բարելավմանը: Այս ասպեկտները որոշում են հետազոտության թեմայի արդիականությունը: Ուսումնասիրության առարկան տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների ներգրավման գործընթացն է ժամանակակից կրթական գործընթացում: Կատարված հետազոտության շրջանակներում բացահայտվել են ուսուցման գործընթացում տեղեկատվական և կրթական տեխնոլոգիաների ներգրավման նպատակահարմարությանն ու հնարավորությանը վերաբերող մի շարք ասպեկտներ։ Աշխատանքը բացահայտում է տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների էությունը, ուսուցման գործընթացում դրանց ներգրավվածության արդիականությունը։ Որոշվում են տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների առավելություններն ու ներուժը դասարանում, դիմորդների ինքնուրույն աշխատանքի, ողջ կյանքի ընթացքում շարունակական կրթության կազմակերպման գործում:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Inna Varnavskaya
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.