ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8739Keywords:
բարձրագույն մանկավարժական կրթություն, գործնական ուսուցում, կրթական պրակտիկա , կազմակերպչական և մանկավարժական պայմաններըAbstract
Հոդվածում բացահայտվում են այն փոփոխությունները, որոնք ազդում են ապագա ուսուցիչների վերապատրաստման վրա ուսուցչի մասնագիտական չափորոշիչի ներդրման համատեքստում։ Հեղինակները բացահայտում են ուսանողների՝ ապագա ուսուցիչների պրակտիկ վերապատրաստման առանձնահատկությունները և դիտարկում են մանկավարժական համալսարանում ուսանողների պրակտիկայի վրա հիմնված վերապատրաստման ուժեղացման հնարավորությունը, որն էլ ուսումնասիրության նպատակն է: Մանկավարժական համալսարանի ուսանողների հետ կրթական և արդյունաբերական պրակտիկաների կազմակերպման ու անցկացման փորձը ցույց է տվել, որ ի լրումն համալսարանի ուսուցիչների կողմից պրակտիկայի ավանդական կառավարման, անհրաժեշտ է ստեղծել պրակտիկայի ընթացքում ուսանողների հոգեբանական ու մանկավարժական աջակցության գործիքակազմ՝ գործունեության պլանավորման ու վերլուծության սխեմաներ, ախտորոշիչ նյութեր, տեխնոլոգիաների նկարագրություններ, մեթոդներ, ուսուցման ու կրթության մեթոդներ, մասնագիտական գործունեության հետ կապված տարբեր հարցերի մատենագիտություն, ընդհանուր ճանաչված մասնագիտական ու կրթական պորտալների հղումներ, մանկավարժական գաղափարների խոզուկ բանկի ստեղծում: Նման գործիքների առկայությունը թույլ է տալիս ուսանողներին զգալ ավելի վստահ և ինքնուրույն կառավարել իրենց մասնագիտական գործունեությունը գործնականում իրականացվող մասնագիտական խնդիրների լուծման շրջանակում: Այսպիսով՝ գործնական պարապմունքն ունի այն հնարավորությունները, որոնք անհրաժեշտ են ապագա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման համար, թույլ է տալիս ուսանողին փորձել իր ուժերը ընտրած մասնագիտության մեջ, սովորել, թե ինչպես կիրառել դասարանում ստացած գիտելիքները մասնագիտական գործունեության մեջ:
References
Есекешова М., Сагалиева Ж. Педагогика высшей школы. Учебное пособие. М.: Фолиант, 2018. - 256 с.
Кувырталова М.А. Проблема практической подготовки учителя-воспитателя в педагогической теории и опыте педвузов РСФСР после Великой отечественной войны (до середины 80-х годов). - Дис. на соиск. уч. степени к.п.н. 13.00.01 – М., 1990. - 195 с.
Компетентностная модель современного педагога. Учебно-методическое пособие // О.В. Акулова, Е.С.Заир-Бек, Е.В.Пискунова, Н.Ф. Радионова, А.П. Тряпицына – СПб: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2007 – С.158.
Организация самостоятельной работы студентов по педагогике: развитие профессиональных компетенций: Учебно-методическое пособие для препо-авателей и студентов. Ч. III. / Под ред. А.П. Тряпицыной. – СПб: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2008.
Практикоориентированный подход к профессиональной подготовке будущих учителей: учебное пособие / Е.И. Зарипова, Г.П. Синицына, под общей ред. Н.В. Чекалевой. – Омск: ЛИТЕРА, 2015. – 84 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Natalya Sherbakova, Olga Gruzdova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.