ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8739

Keywords:

բարձրագույն մանկավարժական կրթություն, գործնական ուսուցում, կրթական պրակտիկա , կազմակերպչական և մանկավարժական պայմանները

Abstract

Հոդվածում բացահայտվում են այն փոփոխությունները, որոնք ազդում են ապագա ուսուցիչ­ների վերապատրաստման վրա ուսուցչի մասնագիտական ​​չափորոշիչի ներդրման համա­տեքստում։ Հեղինակները բացահայտում են ուսանողների՝ ապագա ուսուցիչների պրակտիկ վերապատրաստման առանձնահատկությունները և դիտարկում են մանկավարժական հա­մալսա­­րա­նում ուսանողների պրակտիկայի վրա հիմնված վերապատրաստման ուժեղացման հնարավորությունը, որն էլ ուսումնասիրության նպատակն է: Մանկավարժական համալսարանի ուսանողների հետ կրթական և արդյունաբերական պրակտիկաների կազմակերպման ու անցկացման փորձը ցույց է տվել, որ ի լրումն համալսարանի ուսուցիչների կողմից պրակտիկայի ավանդական կառավարման, անհրաժեշտ է ստեղծել պրակտիկայի ընթացքում ուսանողների հոգեբանական ու մանկավարժական աջակցության գործիքակազմ՝ գործունեության պլանավոր­ման ու վերլուծության սխեմաներ, ախտորոշիչ նյութեր, տեխնոլոգիաների նկարագրություններ, մեթոդներ, ուսուցման ու կրթության մեթոդներ, մասնագիտական ​​գործունեության հետ կապված տարբեր հարցերի մատենագիտություն, ընդհանուր ճանաչված մասնագիտական ​​ու կրթական պորտալների հղումներ, մանկավարժական գաղափարների խոզուկ բանկի ստեղծում: Նման գործիքների առկայությունը թույլ է տալիս ուսանողներին զգալ ավելի վստահ և ինքնուրույն կառավարել իրենց մասնագիտական ​​գործունեությունը գործնականում իրականացվող մասնա­գիտական ​​խնդիրների լուծման շրջանակում: Այսպիսով՝ գործնական պարապմունքն ունի այն հնարավորությունները, որոնք անհրաժեշտ են ապագա ուսուցչի մասնագիտական ​​զարգացման համար, թույլ է տալիս ուսանողին փորձել իր ուժերը ընտրած մասնագիտության մեջ, սովորել, թե ինչպես կիրառել դասարանում ստացած գիտելիքները մասնագիտական ​​գործունեության մեջ:

 

 

References

Есекешова М., Сагалиева Ж. Педагогика высшей школы. Учебное пособие. М.: Фолиант, 2018. - 256 с.

Кувырталова М.А. Проблема практической подготовки учителя-воспитателя в педагогической теории и опыте педвузов РСФСР после Великой отечественной войны (до середины 80-х годов). - Дис. на соиск. уч. степени к.п.н. 13.00.01 – М., 1990. - 195 с.

Компетентностная модель современного педагога. Учебно-методическое пособие // О.В. Акулова, Е.С.Заир-Бек, Е.В.Пискунова, Н.Ф. Радионова, А.П. Тряпицына – СПб: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2007 – С.158.

Организация самостоятельной работы студентов по педагогике: развитие профессиональных компетенций: Учебно-методическое пособие для препо-авателей и студентов. Ч. III. / Под ред. А.П. Тряпицыной. – СПб: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2008.

Практикоориентированный подход к профессиональной подготовке будущих учителей: учебное пособие / Е.И. Зарипова, Г.П. Синицына, под общей ред. Н.В. Чекалевой. – Омск: ЛИТЕРА, 2015. – 84 с.

Published

2023-01-04

How to Cite

Նատալյա Ն., & Գրուզդովա Օ. (2023). ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 49–59. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8739

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն