ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՐԺԵՔՆԵՐԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8264Keywords:
Образование, Социальные ценности, интернационализация, Аксиология, Педагогические коммуникацииAbstract
Արժեքների, մշակութային կարծրատիպերի միջազգայնացման գործընթացը հասկանալու համար մենք պետք է դիտարկենք կրթության մեջ անձնական հաղորդակցության առանձնահատկություններն ու հատուկ պայմանները ։ Եվ հակառակը, ինչպես և ինչ առանձնահատկություններով մենք կարող ենք կազմակերպել անհատական հաղորդակցություն ՝ 21-րդ դարում ժամանակակից համաշխարհային հասարակության պահանջներին համապատասխան կրթական համակարգում մարդասիրական արժեքներ ներդնելու համար ։
Ներկայումս քաղաքացիական հասարակության համաշխարհային համակարգում բոլոր գործընթացները (անվտանգություն, Անվտանգություն, Առողջապահություն, Բնապահպանություն, Կրթություն եւ այլն) միավորված են, ինտեգրված եւ միմյանց հետ կապված : Եվ նույնիսկ այդ ազգերն ու պետությունները ստեղծել են ընդհանուր միություններ, որպեսզի ավելի լավը և եզակիn դառնան, ձեռք բերելով գլոբալ հարցերի և խնդիրների արդյունավետ լուծումներ համագործակցության համար տարբեր եղանակներով և տարբեր վայրերում ՝ հաշվի առնելով տեղական առանձնահատկությունները։ Վերջին տասնամյակում տեղական ազգային և մշակութային առանձնահատկությունները պետք է հաշվի առնվեն հասարակությունների միջև հարաբերություններում ՝ ստեղծելով միջմշակութային և նույնիսկ միջտարածաշրջանային տարածքներ ։
Կրթությունը, լինելով այս ընդհանուր իրավիճակի մի մասը և ունենալով աշխարհում կրթության համախմբման սեփական ոլորտները, ձգտում է լինել ոչ միայն հետազոտական աշխատանքների, բաժանվող նյութերի մաս, այլև ակտիվորեն մասնակցել ժամանակակից մարտահրավերների և փոփոխությունների լուծումներին, որոնք կարող են կարևոր նշանակություն ունենալ հասարակության զարգացման վրա: Այս տեսանկյունից կրթությունը չափազանց կարեւոր դեր է խաղում, քանի որ այն ներկայացնում է բոլոր սերունդներին, ինչպես նաեւ նրանք ստանում են ազդեցություն ավելի փորձառու սերունդներից եւ գործունեության մոդելներից, որոնք կարող են օգտակար լինել ամբողջ հասարակության եւ ընդհանուր առմամբ ապագա սերունդների համար:
References
References:
Aleksanyan, A. Communication Models’ Contribution to Stability, Reproduction and Change of
Social Values, in: „Banber“ Scientific Journal of Yerevan State University (Social Sciences), Yerevan, №
6, 2013, P. 32-39. There is On-line resource as well: http://www.ysu.am/files/05A_Aleksanyan.pdf
Becker, C. U. Sustainability Ethics and Sustainability Research, Dordrecht Heidelberg London
New York, 2012.
Bernstein, B., Applying the sociology: Knowledge, power and educational reform. New York,
Durkheim, E. Education and Sociology. (trans. Sherwood D. Fox) Glancoe, III.: Free, Press,
Edwards, B. R. Formal Axiology and its Critics, Amsterdam – Atlanta, 1995.
Rizvi, F. and Lingard, B. Globalizing education policy. NY: Routledge, 2209.
Grünberg, L. The Mystery of Values: Studies in Axiology. Amsterdam – Atlanta, 2000.
Guetl B., Orthey M.F., Bildungsmanagement, Munich, 2006.
Hartman, S. R. THE KNOWLEDGE OF GOOD: Critique of Axiological Reason, Amsterdam,
Hugh P. McDonald, Creative Actualization: a Meliorist Theory of Values. NY., 2011.
Hugh P. McDonald, RADICAL AXIOLOGY: A First Philosophy of Values, NY. 2004.
Kogan M., Bauer M., Henkel M. Transforming Higher Education: Comparative Study, Higher
Education Dynamics, London, Springer, 2006.
Luckmann, T. The moral order of modern societies, moral communication and indirect
moralising, Budapest, 1997.
Luckman, T. Moral Communication in Modern Societies, Netherlands, Konstanz, 1996, 2002.
Luhmann, N. and Schorr, E.K. Zwischen System and Umwelt: Fragen an die Padagogik, ,
Frankfurt am Main, 1996.
Mayer Karl Ulrich (2000) Arbeit und Wissen. Die Zukunft von Bildung und Beruf. Frankfurt am
Main: Campus.Neville, C. R. Reconstruction of Thinking. State University of New York Press, 1991.
Slastenin B. A. and Chizhakova G. I., Pedagogical Axiology, Moscow: Academy Press, 2003.
Weber M., Rationalisierung und Bildung, Bad Heilbrunn, 2006.
Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. М., 2004.
Мкртичян А.Е. Хаос как системообразующий механизм самоорганизации социума. Ер.:
Издательство ЕГУ, 2008.
Франк С.Л., Духовные основы обшества, М., 1992
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.