ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄԱՐԴԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8170Keywords:
սոցիալական մանկավարժություն, մանկավարժական մարդաբանություն, փոխառնչություններ, հիմնախնդիրներ և օրինաչափություններ, թեմատիկ բովանդակային նմանություններ և տարբերություններ:Abstract
Սոցիալական մանկավարժությունը և մանկավարժական մարդաբանությունն իրենց արժանվույն, հիմնարար տեղն են զբաղեցնում մարդուն ուսումնասիրող գիտությունների շարքում։ Երկու գիտաճյուղերի փոխառնչությունների վերլուծությունը հնարավորություն է տալիս փաստել, որ գիտաճյուղերն ունեն միջգիտական սերտ աղերսներ։ Լինելով ինտեգրալ գիտաճյուղեր՝ դրանք մեթոդաբանական հիմք կարող են հանդիսանալ զարգացող գիտաճյուղերի՝ թվային մանկավարժական անտրոպոլոգիայի, թվային սոցիալական մանկավարժության, մանկավարժական դիզայնի համար։
References
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հարությունյան Ն. ,Ղազարյան Ա., Ղուկասյան Լ., Սոցիալական մանկավարժություն,Եր.,
ԵՊՀ, 2017, 334:
Бим-Бад Б.М., Педагогическая антропология. – М.: Изд-во УРАО, 1998. – 576 с.
Галагузова М., Социальная педагогика. – М., 2000. – 416 с.
Гилинский Я., Стадии социализации индивида. – Л., 1971,
Максаков А.Д., Максакова В.И., Педагогическая антропология. – 6-е изд., испр. и доп. – М.:
Издательство Юрайт, 2015. – 293 с.
Мудрик А.В., Социальная педагогика / Под ред. В.А. Сластенина. – 3-е изд., испр. и доп. –
М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 243 с.
Никитина Л.Е., Социальная педагогика. – М., 2003. – 272с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.