ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՆԱՆՑ ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԸ ՈՒԶԲԵԿՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐ
статья
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8111Keywords:
Ուզբեկստանի կանանց կարգվիճակը, գենդերային հավասարությունը, , կանանց կրթական առաջնորդությունը, կանանց առաջնորդության զարգացումը, ՈւզբեկստանAbstract
Չնայած կանայք, որպես կանոն, համարվում են լավ առաջնորդներ եւ մանկավարժներ, նրանք միշտ չէ, որ ղեկավար պաշտոններ են զբաղեցնում տարբեր ոլորտներում Ուզբեկստանում: Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել կրթության ոլորտում կին առաջնորդների նշանակությունը Ուզբեկստանի համատեքստում, որը զարգացող երկիր է, որը ձգտում է հաջողության հասնել շատ ոլորտներում կրթության որակի բարձրացման հաշվին: Ուսումնասիրությունը ոհետազոտում է հասարակության մեջ ուզբեկ կանանց կարգավիճակը, այդ թվում ' ընտանիքում եւ հասարակության մեջ նրանց իրավունքների պաշտպանությունը, կանանց առաջնորդության կարեւորությունը եւ բարձրագույն կրթության մեջ կին առաջնորդների դերը: Ներկայացված վերլուծության հիման վրա քննարկվում են Ուզբեկստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հնարավորություններն ու խնդիրները: Հոդվածի վերջում տրվում են բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հետագա զարգացման վերաբերյալ առաջարկություններ:
References
References:
Adams, A. E. (2009), Voices from two sides of the Atlantic: Women's leadership in Finland and
the United States, Educational Leadership: Global Contexts and International Comparisons (International
Perspectives on Education and Society, 11, 221-243.
Akhmedova, D. (2019). Guarantees of Social and Political Interests of Women in
Uzbekistan. Journal of Social Studies, 6(1), 73-80.
Bobokulova, M. (2021). Fostering girls' leadership qualities in the family. Journal of innovations
in pedagogy and psychology, 4 (5), 79-83.
Cytlak, I., Mamadaminova, N. (2021). Higher education during the pandemic. An overview of
the higher education system in Uzbekistan. Kultura – Społeczeństwo -Edukacja, 1 (19), pp. 19-37.
Delener, N. (2013). Leadership excellence in higher education: Present and future. The Journal
of Contemporary Issues in Business and Government, 19(1), 19-33.
Gonaim, F. (2016). Effective Leadership Characteristics and Behaviours for Female Department
Chairs in Higher Education in Saudi Arabia. [PhD Thesis, Department of Educational Policy Studies,
University of Alberta, Canada]
Gulyamov Z.T. (2021). The role of the system management approach in education and
upbringing of youth and their employment. Educational Management, 7 (104), pp. 55-62
Ibrahim, S., 2013. Status of Women in Uzbekistan. IOSR Journal of Humanities and Social
Science, 10(3), 47-55.
Kamp, M. (2016). The Soviet legacy and women’s rights in Central Asia. Current History, 115
(783), 270-276.
Madden, M. E. (2005). 2004 division 35 presidential address: Gender and leadership in higher
education. Psychology of Women, 29(1), 3-14.
Mukhitdinova, F. (2021). The relevance of the legal and spiritual culture of women in the
process of renewal of Uzbekistan, 4 (5), 92-102.
Nazarova, M.N. (2021). Status of Women in Uzbekistan through the Prism of Family
Relationship and Education.
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.