ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՆԱՆՑ ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԸ ՈՒԶԲԵԿՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐ

статья

Authors

  • Յոհաննա Մադալինսկա-ՄԻչալաք Վարշավայի համալսարան
  • Նիգորա Մամադամինովա Վարշավայի համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8111

Keywords:

Ուզբեկստանի կանանց կարգվիճակը, գենդերային հավասարությունը, , կանանց կրթական առաջնորդությունը, կանանց առաջնորդության զարգացումը, Ուզբեկստան

Abstract

Չնայած կանայք, որպես կանոն, համարվում են լավ առաջնորդներ եւ մանկավարժներ, նրանք միշտ չէ, որ ղեկավար պաշտոններ են զբաղեցնում տարբեր ոլորտներում Ուզբեկստանում: Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել կրթության ոլորտում կին առաջնորդների նշանակությունը Ուզբեկստանի համատեքստում, որը զարգացող երկիր է, որը ձգտում է հաջողության հասնել շատ ոլորտներում կրթության որակի բարձրացման հաշվին: Ուսումնասիրությունը ոհետազոտում է հասարակության մեջ ուզբեկ կանանց կարգավիճակը, այդ թվում ' ընտանիքում եւ հասարակության մեջ նրանց իրավունքների պաշտպանությունը, կանանց առաջնորդության կարեւորությունը եւ բարձրագույն կրթության մեջ կին առաջնորդների դերը: Ներկայացված վերլուծության հիման վրա քննարկվում են Ուզբեկստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հնարավորություններն ու խնդիրները: Հոդվածի վերջում տրվում են բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հետագա զարգացման վերաբերյալ առաջարկություններ:

Author Biography

Յոհաննա Մադալինսկա-ՄԻչալաք, Վարշավայի համալսարան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր

References

References:

Adams, A. E. (2009), Voices from two sides of the Atlantic: Women's leadership in Finland and

the United States, Educational Leadership: Global Contexts and International Comparisons (International

Perspectives on Education and Society, 11, 221-243.

Akhmedova, D. (2019). Guarantees of Social and Political Interests of Women in

Uzbekistan. Journal of Social Studies, 6(1), 73-80.

Bobokulova, M. (2021). Fostering girls' leadership qualities in the family. Journal of innovations

in pedagogy and psychology, 4 (5), 79-83.

Cytlak, I., Mamadaminova, N. (2021). Higher education during the pandemic. An overview of

the higher education system in Uzbekistan. Kultura – Społeczeństwo -Edukacja, 1 (19), pp. 19-37.

Delener, N. (2013). Leadership excellence in higher education: Present and future. The Journal

of Contemporary Issues in Business and Government, 19(1), 19-33.

Gonaim, F. (2016). Effective Leadership Characteristics and Behaviours for Female Department

Chairs in Higher Education in Saudi Arabia. [PhD Thesis, Department of Educational Policy Studies,

University of Alberta, Canada]

Gulyamov Z.T. (2021). The role of the system management approach in education and

upbringing of youth and their employment. Educational Management, 7 (104), pp. 55-62

Ibrahim, S., 2013. Status of Women in Uzbekistan. IOSR Journal of Humanities and Social

Science, 10(3), 47-55.

Kamp, M. (2016). The Soviet legacy and women’s rights in Central Asia. Current History, 115

(783), 270-276.

Madden, M. E. (2005). 2004 division 35 presidential address: Gender and leadership in higher

education. Psychology of Women, 29(1), 3-14.

Mukhitdinova, F. (2021). The relevance of the legal and spiritual culture of women in the

process of renewal of Uzbekistan, 4 (5), 92-102.

Nazarova, M.N. (2021). Status of Women in Uzbekistan through the Prism of Family

Relationship and Education.

Additional Files

Published

2022-07-21

How to Cite

Մադալինսկա-ՄԻչալաք Յ., & Մամադամինովա Ն. (2022). ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՆԱՆՑ ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԸ ՈՒԶԲԵԿՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐ: статья. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 192–202. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8111

Issue

Section

Կրթությունը արտասահմանյան երկրներում