ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՆԱՆՑ ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԸ ՈՒԶԲԵԿՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐ
статья
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8111Keywords:
Ուզբեկստանի կանանց կարգվիճակը, գենդերային հավասարությունը, , կանանց կրթական առաջնորդությունը, կանանց առաջնորդության զարգացումը, ՈւզբեկստանAbstract
Չնայած կանայք, որպես կանոն, համարվում են լավ առաջնորդներ եւ մանկավարժներ, նրանք միշտ չէ, որ ղեկավար պաշտոններ են զբաղեցնում տարբեր ոլորտներում Ուզբեկստանում: Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել կրթության ոլորտում կին առաջնորդների նշանակությունը Ուզբեկստանի համատեքստում, որը զարգացող երկիր է, որը ձգտում է հաջողության հասնել շատ ոլորտներում կրթության որակի բարձրացման հաշվին: Ուսումնասիրությունը ոհետազոտում է հասարակության մեջ ուզբեկ կանանց կարգավիճակը, այդ թվում ' ընտանիքում եւ հասարակության մեջ նրանց իրավունքների պաշտպանությունը, կանանց առաջնորդության կարեւորությունը եւ բարձրագույն կրթության մեջ կին առաջնորդների դերը: Ներկայացված վերլուծության հիման վրա քննարկվում են Ուզբեկստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հնարավորություններն ու խնդիրները: Հոդվածի վերջում տրվում են բարձրագույն կրթության ոլորտում կանանց առաջնորդության հետագա զարգացման վերաբերյալ առաջարկություններ:
References
References:
Adams, A. E. (2009), Voices from two sides of the Atlantic: Women's leadership in Finland and
the United States, Educational Leadership: Global Contexts and International Comparisons (International
Perspectives on Education and Society, 11, 221-243.
Akhmedova, D. (2019). Guarantees of Social and Political Interests of Women in
Uzbekistan. Journal of Social Studies, 6(1), 73-80.
Bobokulova, M. (2021). Fostering girls' leadership qualities in the family. Journal of innovations
in pedagogy and psychology, 4 (5), 79-83.
Cytlak, I., Mamadaminova, N. (2021). Higher education during the pandemic. An overview of
the higher education system in Uzbekistan. Kultura – Społeczeństwo -Edukacja, 1 (19), pp. 19-37.
Delener, N. (2013). Leadership excellence in higher education: Present and future. The Journal
of Contemporary Issues in Business and Government, 19(1), 19-33.
Gonaim, F. (2016). Effective Leadership Characteristics and Behaviours for Female Department
Chairs in Higher Education in Saudi Arabia. [PhD Thesis, Department of Educational Policy Studies,
University of Alberta, Canada]
Gulyamov Z.T. (2021). The role of the system management approach in education and
upbringing of youth and their employment. Educational Management, 7 (104), pp. 55-62
Ibrahim, S., 2013. Status of Women in Uzbekistan. IOSR Journal of Humanities and Social
Science, 10(3), 47-55.
Kamp, M. (2016). The Soviet legacy and women’s rights in Central Asia. Current History, 115
(783), 270-276.
Madden, M. E. (2005). 2004 division 35 presidential address: Gender and leadership in higher
education. Psychology of Women, 29(1), 3-14.
Mukhitdinova, F. (2021). The relevance of the legal and spiritual culture of women in the
process of renewal of Uzbekistan, 4 (5), 92-102.
Nazarova, M.N. (2021). Status of Women in Uzbekistan through the Prism of Family
Relationship and Education.
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.