ԱՊԱԳԱՂՈՒԹԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

Authors

  • Բիլլ Բոյլ Մանչեստրի համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8199

Keywords:

կրթություն, ուսումնական ծրագիր, տարրական դպրոց, մանկավարժական հայեցակարգ

Abstract

Ապացուցված է բրիտանական տարրական դպրոցները հիմնականում հակված են չդասավանդելու կայսերական պատմությունը՝ թողնելով բրիտանացի երեխաներին իրենց երկրի կայսերական անցյալի մասին մանրամասն պատմական գիտելիքների պակաս: Դպրոցները հիմնականում հեռու են մնում Կայսրության թեմայից, գուցե այն պատճառով, որ համաձայնություն չկա փաստերը դրական կամ բացասական լույսի ներքո ներկայացնելու հարցում, և որովհետև չեզոքությունը դժվար է ընդունել՝ հաշվի առնելով այն բուռն կրքերը, որոնք առարկան առաջացնում է: Բազմամշակութային Բրիտանիայում շատ ընտանիքներ ունեն գաղութատիրության ընդունող ծայրում գտնվելու ընտանեկան անմիջական փորձ: Եվ հակառակը, երբ բրիտանացիների շրջանում հարցում անցկացրին YouGov-ի կողմից (2014) այն մասին, թե արդյոք նրանք կարծում են, թե  Բրիտանական կայսրությունը  հպարտանալու առիթ է, 59%-ը համաձայնել է, որ այդպես է (Puri 2020, p.75-76):

Author Biography

Բիլլ Բոյլ, Մանչեստրի համալսարան

Մանկ․ գիտ․ դոկտոր, պրոֆեսոր

Downloads

Published

2022-07-21

How to Cite

Բոյլ Բ. (2022). ԱՊԱԳԱՂՈՒԹԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 21–35. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8199

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն