ԹՎԱՅԻՆ ԵՎ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8436Keywords:
կրթություն, թվային և կենսատեխնիկական միջոցներ, սոցիալական կախվածություն, թվայնացում, կրթական միջավայր, տրանսհումանիզմAbstract
Եթե փորձեք հասկանալ կրթության ոլորտում առկա զարգացումները, ապա առաջին պլան կգան «պատերազմի» թեմայով պատկերներ, որոնք ցույց են տալիս այն ամբողջ տառապանքն ու դժբախտությունը, որ կրում են վիճելի տարածքների մարդիկ թե՛ իրական աշխարհում, թե՛ աշխարհում: վիրտուալը. Տպավորությունները մասշտաբով և որակով նույնիսկ գերազանցում են այն պարզ ցնցումները, որոնք մինչև վերջերս ակնկալում էին երեխաները և երիտասարդները համաճարակի ժամանակ՝ կրթական և կրթական գործընթացներում, դասերի և խմբերի սոցիալական միավորման մեջ, որին նրանք սովոր են։ Թվայնացման ևս մեկ հզոր մղումից հետո երեխաներն ու երիտասարդներն այժմ անմիջականորեն և մտերիմ կերպով զգում են այն, ինչ նման է հանքերում քրտնաջան աշխատելու կամ կենդանի կրակից, ռումբերից և հրթիռներից փախչելուն: Ամեն դեպքում, պատկերները մեզ կանգնեցրին պատերազմի «իրականության հետ ֆիզիկական իրական ժամանակում», որոնք առաջին մի քանի շաբաթների ամենօրյա հաղորդման մաս էին կազմում, մինչև որ, պատասխանատուների տեսանկյունից, դրանք սպառվեցին և սպառվեցին։ իրենց գործն արեցին. Մեր տեսանկյունից, թվային և բիոտեխնիկական փորձերը՝ հաղթահարելու ենթադրյալ բնական արատներն ու թերությունները և իջնել ձիուց, ապարդյուն են. դատապարտված է ձախողման և ստացել անընդունելի թանկ գնով՝ մարդասիրության գաղափարի մերժումը: Մենք կարծում ենք, որ «տրանսմումանիզմի» մասին խոսակցությունները մեզ մոլորեցնում են:
References
References:
Petra Gehring, Christian Grüny, Martin W. Schnell, "Schwerpunkt: Digitalität und Erfahrung",
in: Journal Phänomenologie 55 (2021), S. 4–6.
Ebd., S. 4.
Symbols can denote bodily experience and feeling - sometimes this is not done very clearly -
but they cannot replace it in the sense of "taking the place of experience".
Wolfgang Sünkel, Centaurus. Reden über Humanismus und Anthropologie, Frankfurt/Main:
Sendler 1983, S. 56.
See ibid. - Here one could easily make a connection to Merleau-Ponty's efforts to radically
question dualism, for example when he writes: "It is absolutely not possible for humans to have a first
layer of behaviors called 'natural' and a second, to want to distinguish between the layer of the spiritual
or cultural world that has just been created and the layer that has been laid on top of it. […] In humans
[…] everything is manufactured or everything is natural" (Maurice Merleau-Ponty, Phänomenologie der
Wahrnehmung, übers. von Rudolf Boehm, Berlin: Walter de Gruyter 1966, S. 224).
Ibid., S. 59.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.