ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԴՐԱՆՑ ԼՈՒԾՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ՀՀ-ՈՒՄ

Authors

  • Ֆրիդա Հակոբյան Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8151

Keywords:

Կրթական բարեփոխումներ,, հանրակրթության որակ,, ուսուցչի մասնագիտական գործունեություն,, ուսուցչի մասնագիտական զարգացում, , ուսուցչի վերապատրաստում, ուսուցչի կոմպետենցիաներ

Abstract

Հոդվածի արդիականությունը պայմանավորված է ՀՀ-ում հանրակրթության ոլորտի լայնածավալ բարեփոխումներով, կրթության որակի նկատմամբ բոլոր շահակիցների տարաբնույթ պահանջմունքներով և ոլորտում առկա հիմնախնդիրների ուսումնասիրության հրատապությամբ։ Հոդվածի շրջանակում ուսումնասիրվել է թեմային առնչվող հայալեզու և օտարալեզու մասնագիտական արդի գրականություն, իրականացվել է ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտի ուսումնասիրություն, ինչպես նաև ՀՀ 11 մարզերի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 432 ուսուցիչների շրջանում անցկացվել է էլեկտրոնային հարցում՝ պարզելու ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում: Սույն հոդվածի շրջանակում իրականացված վերլուծության արդյունքները կարող են օգտագործվել կրթության ոլորտի բարեփոխումների, ոլորտային քաղաքականության ու ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ծրագրերի մշակման և իրականացման գործընթացներում՝ նպաստելու նրանց մասնագիտական գործունեության արդյունավետության բարձրացմանն ու կրթության որակի բարելավմանը։

Author Biography

Ֆրիդա Հակոբյան, Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

Մանկ․ գիտ․ թեկնածու

References

«Ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակեր-

պությունների ցանկի ձևավորման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 24-Ն

հրաման (ընդունված 05․03․2021)։

Հակոբյան Ֆ․, Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման առանձնահատկություններն

ու արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ կրթության համակարգում, «Բանբեր Վ.

Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի. Մանկավարժություն և հասարակական գիտու-

թյուններ», Երևան, «Լինգվա», 2020, 2(53), էջ 45-60։

«Հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման չափորոշիչը

և օրինակելի ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 367 Ա/2 հրաման (ընդուն-

ված 04․03․2022)։

Bowe J., Gore J. Reassembling Teacher Professional Development: The Case for Quality

Teaching Rounds, Teachers and Teaching: Theory and Practice 23(3), 2016, 352- 366.

Darling-Hammond L., Hyler M. E., Gardner M. Effective Teacher Professional Development,

Palo Alto, CA: Learning Policy Institute, 2017.

Downloads

Published

2022-07-21

How to Cite

Հակոբյան Ֆ. (2022). ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԴՐԱՆՑ ԼՈՒԾՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ՀՀ-ՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 49–57. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8151

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն