ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԴՐԱՆՑ ԼՈՒԾՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ՀՀ-ՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8151Keywords:
Կրթական բարեփոխումներ,, հանրակրթության որակ,, ուսուցչի մասնագիտական գործունեություն,, ուսուցչի մասնագիտական զարգացում, , ուսուցչի վերապատրաստում, ուսուցչի կոմպետենցիաներAbstract
Հոդվածի արդիականությունը պայմանավորված է ՀՀ-ում հանրակրթության ոլորտի լայնածավալ բարեփոխումներով, կրթության որակի նկատմամբ բոլոր շահակիցների տարաբնույթ պահանջմունքներով և ոլորտում առկա հիմնախնդիրների ուսումնասիրության հրատապությամբ։ Հոդվածի շրջանակում ուսումնասիրվել է թեմային առնչվող հայալեզու և օտարալեզու մասնագիտական արդի գրականություն, իրականացվել է ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտի ուսումնասիրություն, ինչպես նաև ՀՀ 11 մարզերի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 432 ուսուցիչների շրջանում անցկացվել է էլեկտրոնային հարցում՝ պարզելու ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում: Սույն հոդվածի շրջանակում իրականացված վերլուծության արդյունքները կարող են օգտագործվել կրթության ոլորտի բարեփոխումների, ոլորտային քաղաքականության ու ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ծրագրերի մշակման և իրականացման գործընթացներում՝ նպաստելու նրանց մասնագիտական գործունեության արդյունավետության բարձրացմանն ու կրթության որակի բարելավմանը։
References
«Ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակեր-
պությունների ցանկի ձևավորման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 24-Ն
հրաման (ընդունված 05․03․2021)։
Հակոբյան Ֆ․, Ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման առանձնահատկություններն
ու արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ կրթության համակարգում, «Բանբեր Վ.
Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի. Մանկավարժություն և հասարակական գիտու-
թյուններ», Երևան, «Լինգվա», 2020, 2(53), էջ 45-60։
«Հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման չափորոշիչը
և օրինակելի ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի N 367 Ա/2 հրաման (ընդուն-
ված 04․03․2022)։
Bowe J., Gore J. Reassembling Teacher Professional Development: The Case for Quality
Teaching Rounds, Teachers and Teaching: Theory and Practice 23(3), 2016, 352- 366.
Darling-Hammond L., Hyler M. E., Gardner M. Effective Teacher Professional Development,
Palo Alto, CA: Learning Policy Institute, 2017.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.