РОЛЬ ЦИФРОВОГО ИНТЕЛЛЕКТА И ЕГО СОСТАВЛЯЮЩИХ В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ

Авторы

  • Нина Слюсоренко Херсонский государственный университет

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10983

Ключевые слова:

цифровой интеллект личности, цифровая память, цифровая эмпатия, цифровой след, цифровые компетенции, цифровизация образования

Аннотация

Հոդվածում ընդգծվում է թվային անձնական ինտելեկտի բաղադրիչների էությունը, որը մեծապես որոշում է ժամանակակից աշխարհում մարդու գործունեության արդյունավետությունը։ Նշվում է, որ այսօր մարդկանց թվային ինտելեկտը անհրաժեշտություն է, քանի որ ժամանակակից ուսուցման մոդելներն արդյունավետ կդառնան միայն կրթական գործընթացի բոլոր մասնակիցների կողմից թվային տեխնոլոգիաների տիրապետման բավարար մակարդակի, թվային տարածքում արդյունավետ հարաբերություններ ստեղծելու կարողության դեպքում: . Ներկայացված են թվային ինտելեկտի (DQ) էությունը, դրա բաղադրիչները (թվային հիշողություն, թվային կարեկցանք և թվային ոտնահետք) և դրանց տեղը ժամանակակից կրթական միջավայրում։ Բացահայտվել է թվային էմպաթիայի հայեցակարգը և դրա նշանակությունը առցանց ուսուցման համատեքստում կրթական գործընթացի կազմակերպման գործում։ Նշվում է, որ կարեկցանքի դրսևորումը առցանց միջավայրում ավելի բարդ է, քան դեմ առ դեմ հաղորդակցության մեջ: Նկարագրված են որոշ ռազմավարություններ, որոնք օգնում են բանախոսին առաջացնել զգացմունքներ. Ընդգծվում է, որ թվային հուզական հիշողության հայեցակարգը կապված է թվային կարեկցանքի հետ, քանի որ տեղեկատվական և թվային տեխնոլոգիաների տիրապետումն ուղեկցվում է էական զգացմունքային երանգով։ «Թվային հետք» հասկացությունը բացահայտվում է որպես տեղեկատվություն, որը մնում է ցանցում օգտագործողի աշխատանքի արդյունքում, ինչպես նաև «թվային հիշողություններ», որոնք հիմնված են թվային օբյեկտների հետ հուզական շփման վրա և ուժեղացնում են սովորելու մոտիվացիան՝ ստեղծելով իրավիճակ հաջողություն. Եզրակացվում է, որ ժամանակակից աշխարհի գլոբալ թվայնացման համատեքստում առաջադեմ 41 թվային ինտելեկտը և դրա բաղադրիչները անհրաժեշտություն են յուրաքանչյուր անհատի համար, իսկ ժամանակակից հաջողակ անհատականության ընդհանուր բանաձևը ճանաչողական, էմոցիոնալ և թվային ինտելեկտների ներդաշնակ համակցությունն է:

Библиографические ссылки

Богданова Д. А., Обучение навыкам для цифровой эры: современный ландшафт. Педагогика информатики. 2020; 2. URL: https://pcs.bsu.by/2020_2/1ru.pdf

Гоулман Д. Эмоциональный интеллект. М. : АСТ, 2010. 476 с.

Зубко А. М., Жорова І. Я., Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В., Кохановська О. В., Інформа-ційно-комунікаційні технології як чинник розвитку професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Том 77. № 3. С. 262-281. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3562

Кохановська О. В., Слюсаренко Н. В., Сутність та складові цифрового інтелекту особистості. Педагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. Випуск 46. С. 40-48.

Краус К. М., Імперативи формування цифрової освіти в Україні. Управління соціально-економічними трансформаціями у сучасному місті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27 лютого 2018 року). Київ: КУБГ, 2018. С. 49-51.

Руслякова Е. Е., Тимофеева Э. А., Шестакова Ю. В., Чепайкин Д. А., Исследование уровня эмпатии у подростков, увлечённых компьютерными технологиями. Цифровая эмпатия. Мир науки. Педагогика и психология. 2020. № 6, URL: https://mir-nauki.com/PDF/20PSMN620.pdf

Умнов С. Зачем успешному человеку нужен digital-интеллект. URL: https://www.vedomosti.ru/management/articles/2014/07/16/intellekt-novejshego-vremeni

Цифровая память. Материал из Википедии – свободной энциклопедии. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D1%8C#:~:text=%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D1%8C%20(%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB.,%D0%B6%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B8%2C%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%20%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%D0%B5.

Цифровой интеллект: 8 digital-навыков, которые пригодятся современному поколению детей (2020). URL: https://womo.ua/tsifrovoy-intellekt-8-digital-navyikov-kotoryie-prigodyatsya-sovremennomu-pokoleniyu-detey/

DQ Institute. Leading Digital Education, Culture and Innovation (2020). URL: https://www.dqinstitute.org/

Загрузки

Опубликован

2023-09-12

Как цитировать

Слюсоренко, Н. (2023). РОЛЬ ЦИФРОВОГО ИНТЕЛЛЕКТА И ЕГО СОСТАВЛЯЮЩИХ В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ. Образование в 21-ом Веке, 1(5), 33–41. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10983

Выпуск

Раздел

Теория педагогики