Հայաստանի ազգային բրենդը հանրային դիվանագիտության համատեքստում
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:D/2022.13.1.023Keywords:
ազգային բրենդինգ, հանրային դիվանագիտություն, իմիջ, հեղինակություն, բրենդ, կարծրատիպ, մրցակցային պայքարAbstract
Հոդվածի նպատակն է որոշել Հայաստանի ազգային բրենդի զարգացման միտումները։ Քննվում են պետության հանրային դիվանագիտության մեջ ազգային բրենդինգի ազդեցության, բացասական հետևանքներին դիմակայելու հնարավորությունները և երկրի մասին դրական վերաբերմունք ձևավորելու խնդիրը: Ազգային բրենդի իրացման բացակայությունը հանգեցնում է արտաքին քաղաքականության սահմանափակումների։ Հոդվածում փորձ է արվել բացահայտելու Հայաստանի համար շահեկան բրենդի կարևորությունը բրենդային ինքնորոշման համատեքստում։ Case study-ի միջոցով կատարվում է զարգացման յուրաքանչյուր առանձին փուլի վերլուծություն: Վեր հանելով երկրի դիրքավորման հարցերը՝ հետազոտությունում տրվում են «բրենդ», «իմիջ» և «հեղինակություն» հասկացությունների ըմբռնումները։ Այս հասկացությունները փոխկապված են, քանի որ իմիջը և հեղինակությունը ազգային բրենդինգի գործունեության ածանցյալ արդյունք են: Ներկայացվում են նաև միջազգային փորձագետների տեսական մոտեցումները ազգային բրենդի վերաբերյալ, որոնց հիման վրա սահմանվել են հեղինակության գործոնները՝ զգացմունքային, ռեսուրսային և իշխանական։
References
Anholt S., Brand New Justice. The upside of Global Branding. Butterworth-Heinemann, 2003.
Anholt S., Places. Identity, Image and Reputation. Palgrave MacMillan, 2010.
Armenia Pavillion// EXPO Dubai 2020, https://www.expo2020dubai.com/en/understanding-expo/participants/country-pavilions/armenia.
Buhmann A., Measuring Country Image. Theory, Methods, and Effects. Springer, 2015.
Capacity Development Strategy and Plan for the Organic Agriculture Sector in Armenia, 2017.
GK Tribe Global. Shedding light on a small country with huge potential // https://gkbrand.com/blog/shedding-light-on-a-small-country-with-huge-potential.
https://www.nytimes.com/2003/11/23/business/business-when-nations-need-a-little-marketing.html.
Qu Y., Dillman Carpentier F.R. Practicing Public Diplomacy by Doing Good: Examining the Effects of Corporate Social Responsibility on Country Reputation // International Journal of Strategic Communication, 2021.
The Economist’s country of the year 2018// The Economist https://www.economist.com/leaders/2018/12/22/the-economists-country-of-the-year-2018.
Василенко И. А., Имидж России: концепция национального брендинга // Проблемный анализ и государственно–управленческое проектирование, выпуск 4, 2012, https://cyberleninka.ru/article/n/imidzh-rossii-kontseptsiya-natsionalnogo-brendinga.
Василенко И. А., Новые тенденции мирового опыта ребрендинга государств: уроки для России // Научные сообщения, Проблемный анализ и государственно-управленческое проектирование, выпуск 1, 2014, https://www.ogt-journal.com/jour/article/viewFile/72/71.
Кобякина О., Национальный брендинг Франции // Медиа Альманах, http://mediaalmanah.ru/files/69/299.php.
Национальный брендинг и брендинг территорий// Энциклопедия маркетинга https://www.marketing.spb.ru/lib-special/regions/nation_branding.htm.
Никифорова Г.Ю., Мазуренко А.В., Брендинг и публичная дипломатия как факторы устойчивого развития территории в условиях глобализации // Проблемы современной экономики. Проблемы маркетинга. Логистика, 2013, https://cyberleninka.ru/article/n/brending-ipublichnaya-diplomatiya-kak-faktory-ustoychivogo-razvitiya-territorii-v-usloviyah-globalizatsii/viewer.
Петросян С. Ф., Имидж Республики Армения глазами российских граждан// Историческая и социально образовательная мысль, 2012, https://cyberleninka.ru/article/n/imidzh-respubliki-armeniya-glazami-rossiyskih-grazhdan.
Статистический комитет Республики Армения, https://armstat.am/ru/.
Сурганов В., Итоги ЭКСПО – 2017: зеленое будущее против углеводородного настоящего// Капитал, 2017, https://kapital.kz/gosudarstvo/63195/itogi-ekspo-2017-zelenoyebudushcheye-protiv-uglevodorodnogo-nastoyashchego.html.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Բանբեր Երևանի համալսարանի
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.