ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՇԱՐԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ՈՐՊԵՍ ԹԵՍՏԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2014/18.1.137Keywords:
գիտելիքների չափում/գնահատում, թեստավորում, օբյեկտիվ թեստ, շարադրություն/էսսե, գնահատման չափանիշներ, թեմայի լուսաբանում, շարադրանքի կապակցվածություն, լեզվական միջոցներAbstract
Հոդվածում դիտարկվում է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքական անգլերեն ուսումնասիրող ուսանողների լեզվական գիտելիքների գրավոր ստուգման և գնահատման խնդիրը: Աշխատանքում մանրամասն քննվում են շարադրություններ ընդգրկող թեստերի կիրառման հիմնավորվածության և դրանց գնահատման չափանիշների վերաբերյալ հարցեր: Ըստ ամենայնի, առաջարկվում են ուղիներ` նվազեցնելու սուբյեկտիվ գնահատման հնարավորությունը, ինչպես նաև փորձարկվում ու մշակվում է գնահատման չափանիշների մի նոր համակարգ:
Downloads
Published
2023-01-19
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2023 Yelena YERZNKYAN, Marina KARAPETYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.