ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՇԱՐԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ՈՐՊԵՍ ԹԵՍՏԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Ելենա ԵՐԶՆԿՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան
  • Մարինա ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2014/18.1.137

Keywords:

գիտելիքների չափում/գնահատում, թեստավորում, օբյեկտիվ թեստ, շարադրություն/էսսե, գնահատման չափանիշներ, թեմայի լուսաբանում, շարադրանքի կապակցվածություն, լեզվական միջոցներ

Abstract

Հոդվածում դիտարկվում է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքական անգլերեն ուսումնասիրող ուսանողների լեզվական գիտելիքների գրավոր ստուգման և գնահատման խնդիրը: Աշխատանքում մանրամասն քննվում են շարադրություններ ընդգրկող թեստերի կիրառման հիմնավորվածության և դրանց գնահատման չափանիշների վերաբերյալ հարցեր: Ըստ ամենայնի, առաջարկվում են ուղիներ` նվազեցնելու սուբյեկտիվ գնահատման հնարավորությունը, ինչպես նաև փորձարկվում ու մշակվում է գնահատման չափանիշների մի նոր համակարգ:

Published

2023-01-19

Issue

Section

Մեթոդիկա