ԼՍԵԼՈՎ ԸՆԿԱԼԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՐՈՇ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2014/18.2.129Keywords:
լսելով ընկալման հմտություն, կարճատև և երկարատև հիշողություն, վարից վեր և վերից վար վերլուծության սկզբունք, մինչ ունկնդրելը, ունկնդրելու ընթացքում և ունկնդրելուց հետո հանձնարարություններAbstract
Լսելով ընկալելու հմտությունը կարևոր դեր է կատարում ինչպես ամենօրյա հաղորդակցման, այնպես էլ` ուսուցման գործընթացում: Լսելով ընկալելու հմտությունը զարգացնելու նպատակով առաջարկում ենք մի շարք վարժություններ, որոնք կարող են իրականացվել մինչ ունկնդրելը, ունկնդրելու ընթացքում և ունկնդրելուց հետո: Վարժություններն ուղղված են ուսանողների բառապաշարի և հիմքային գիտելիքի ակտիվացմանը, ինչպես նաև երկարատև հիշողության զարգացմանը, որոնցով պայմանավորված է լսելով ընկալելու ունակությունը: Լսելով ընկալելու հմտության գործընթացի ամենակարևոր սկզբունքներից է վարից-վեր և վերից-վար վերլուծության սկզբունքը: Ունկնդրել ուսուցանելիս անհրաժեշտ է հիշել, որ լսելով ուսանողը չի կարող մտապահել ավելի շատ մանրամասներ, քան լեզվակիրը իրական կյանքի իրավիճակում:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Irene BOORNAZIAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.