ՀԱՆՊԱՏՐԱՍՏԻ ԽՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Ալլա ՄԿՐՏՉՅԱՆ Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2014/18.2.136

Keywords:

ինքնաբերական խոսք, հաղորդակցություն, բնագրային տեքստ, լրագրային տեքստ, ոչ խոսքային հաղորդակցություն, մասնագիտական հաղորդակցություն, միջմշակութային փոխներթափանցում

Abstract

Հոդվածում արծածված են լրագրության ֆակուլտետում անգլերենի ուսուցման հիմնախնդիրները, մասնավորապես ինքնաբերական խոսքի զարգացման հիմնախնդիրը լրագրային բնագրային տեքստերի ճանաչելու, հասկանալու, լրատվական տեքստերի ոչ խոսքային բաղադրիչները յուրացնելու միջոցով: Նշվում է, որ ապրելով Հայաստանում, լրագրողները չունեն բավարար հնարավորություններ անգլալեզու լրագրողների հետ շփվելու համար: Արդյունավետ է կիրառել ուսուցման գործընթացում բնագրային լրատվական տեքստեր, ինչը կարող է մեծացնել կրթական գործընթացի արդյունավետությունը, օգնել, որ ուսանողները հաղթահարեն ոչ միայն քերականական, բառային, այլև հանրամշակութային, միջմշակութային և գործաբանական փոխներթափանցումը:

Published

2023-01-09

Issue

Section

Մեթոդիկա