ՖԻԼՄ-ԴԱՍԻ ԾՐԱԳԻՐ ԱՆԳԼԵՐԵՆԸ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՀԱՄԱՐ

Authors

  • Նունե ԹՈՎՄԱՍՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան
  • Ռուզան ՂԱԶԱՐՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2015.19.2.112

Keywords:

ֆիլմեր, տեսանյութեր, օտար լեզվի դասընթաց, միջին մակարդակ, Ֆ.Ս.Ֆիցջերալդ, լեզվական հմտություններ, նմուշ-դաս, վերլուծական մտածողություն, «Մեծ Գեթսբին»

Abstract

Ֆիլմերն ու տարμեր տեսանյութերը ուսուցիչների կողմից կիրառվում են օտար լեզվի դասընթացներում արդեն մի քանի տասնամյակ: Ֆիլմերի շնորհիվ ուսանողները ծանոթանում են կենդանի խոսակցական լեզվին, տարբեր արտասանությունների, խթանում են ուսանողների հետաքրքրությունը լեզվի նկատմամբ, նպաստում են զարգացելու լեզվական բոլոր չորս հմտությունները: Վերը նշվածից բացի ֆիլմերը ծառայում են որպես լեզվական նյութ, որի շուրջ ուսուցիչները մշակում են տարբեր բնույթի վարժություններ, որոնք առավել հետաքրքիր են դարձնում դասը, նպաստում են ուսանողների լեզվական և վերլուծական մտածողության զարգացմանը: Սույն հոդվածում ներկայացված է Օսկարի մրցանակակիր «Մեծ Գեթսբին» կինոնկարի մի հատվածի շուրջ հեղինակների կողմից մշակված դասի ծրագիր:

Downloads

Published

2022-02-22

Issue

Section

Մեթոդիկա